onsdag 20 juni 2012

A touch of denim

Har sagt det förr, men säger det igen, Jeans eller denim är så snyggt!

via coast & country

Tänkte ju från början att vårt sovrum skulle få inslag av jeansblått och denim. Men det blev inte så. Det blev små inslag av rosa-lila istället, till det brun/svarta ;)
Till hösten tänkte jag nog göra ett bättre försök att få in det blåa ;)
via Grand design
Några kuddar i jeanstyger i alla fall?

via Grand design
Fast samtidigt, så tycker jag ju att just denim hör sommaren till... så det kanske blir någon denimkudde redan nu till soffan, i "finrummet"? ;)

via Grand design
Det finns ju en del att välja på. Både stilrent enkla, tuffa och även en del mer gulliga!

via åhléns

Kanske att jag skulle sy några egna?;)


Maria

4 kommentarer:

  1. Jeansinslag är verkloigen snyggt och ger en känsla av avkoppling. Vet inte varför men det gör det tycker jag. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Men, vad fina kuddar du visar idag! Skapar måste-ha-begär även om jag inte har den stilen. Men så snyggt i t.ex. ett pojkrum.

    Kram du fina!
    Ester

    SvaraRadera
  3. Jamen det är klart att du ska göra egna!! Du är ju jätteduktig på att sy, ju! Bara kör på :-) Kram

    SvaraRadera
  4. denim är en favvo!!

    Har en sådan kudde. Den passar så bra lite här och där...jag rekommenderar absolut att sy en!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...