söndag 3 juni 2012

Tisdagens kläder klara ;)

En kofta kommer nog inte sitta i vägen...


Det är tyvärr bara att inse att det inte kommer vara någon vidare sommarvärme på tisdag då det är dags... Dags för våra två äldsta tjejer att ta studenten! Det är mycket förberedelser nu in i det sista! 
Min klädsel är klar. Köpte en kofta igår, för den lär jag säkert behöva?! Det är ju bara regn och kyla, när man kollar vädret... Klänningen är ju av typen halterneck, så det blir nog lite kallt annars :( 

I torsdags kväll gjorde jag smycken, istället för att städa (det fixar vi idag;) så halsbandet som jag ska ha till, är också klart. 

Håller tummarna för att det blir bättre väder på tisdag!


Maria



9 kommentarer:

  1. Så härligt med studenten!!
    Är verkligen ngt speciellt..
    Tänker tillbaka på när mina tjejer gjorde det!
    Förstår att du har en del att fixa med!
    Ja du..är ju inte klokt..att man skall behöva räkna med att vädret inte kommer att vara bra. Men så är det..och gäller att göra det bästa av det!
    Du är så duktig med dina smycken..!!
    Ha en underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Det blir en kanonoutfit! Vad duktig du är på att göra smycken!! De blir mer personliga och något som inte alla har! Ha en riktigt bra dag, med förberedelser och allt. Vi har inte student förrän den 13:e... Just nu är de iväg på studentresan till Cypern. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en fin dag. Det var riktigt, riktigt roligt minns jag. Snygg outfit kommer ni ha hur som helst:)
    Jag skall också på student till goa granntjejen på tisdag, skall bli skoj.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt med student och kyla, det ska ju vara sol! ja som det var igår, var det täckjacka som gällde!
    Vilka fina halsband! Du är så kreativ och duktig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Händiga du som syr och gör smycken! Hoppas också på varmt väder på tisdag- och resten av sommaren!

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni får fint studentväder, vi kan ju alltid hoppas. Lycka till. Ha en fin vecka. kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Hur känns det att dina tjejer ska ta studenten?
    Så otroligt fin halsband du gjort, gillas! Vart köper du dina pärlor?

    Njut av de sista timmarna denna söndah.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jättefint! Åh så härligt med student, hoppas vädret blir bra hos er, kram

    SvaraRadera
  9. Snygga kläder och vilket fint halsband.
    Ha en skön måndag!
    Kram från andra sidan plurret.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...