fredag 1 juni 2012

Korall...

Som så många andra har jag fastnat lite för sommarens färg korall...


Den här blusen föll jag för på en gång jag såg den! Den skulle jag bara ha! ;) Härligt somrig och lagom dos korall, för mig ;) Funderar på att ha den i kväll, när det är After Work med bästa kollegerna!


Igår kväll gjorde jag ett halsband, som passar till. Gjorde även ett till Odd Molly-klänningen, som ska användas till tjejernas student. Och så gjorde jag ett par "hemlisar", visar sen!


Trevlig fredag till er alla!

Maria

12 kommentarer:

  1. Jättesöt blus! Kul att du är i gång med smyckestillverkningen igen..Söt lite dalahäst oxå. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Bondelid gör fina kläder!! Coolt med fjärilar! Halsbandet passar ju perfekt till den. Vad kan det vara för hemlis :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så sommarfin du kommer bli !!

    Hade min korallperiod förra året så i år kör jag på gult ?!...*skrattar

    Stor kram och hoppas du får en trevlig AW med kollegorna ska hänga på mina här på en AW också i eftermiddag

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg tunika..och vilket underbart halsband till!!
    Såå duktig du är..bl a på detta med halsband!!
    Ha en mysig dag..och en trevlig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Vad du pysslar och fixar. Fint haldbandet blev.

    Ha en toppen fredag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Vilken "glad" och härlig blus du har hittat! hoppas du får trevligt i den ikväll!! :)

    Kram, kram sanne

    SvaraRadera
  7. Härlig färg! Söt blus och här har införskaffats en klänning i samma färg. Fin helg till dig! kram V

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du ar som bara svanger ihop ett "litet" halsband ,bara sadar. Fin blus och fint halsband. Ha en super after work.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Väldigt fint halsband. Tror du blir finaste partypinglan ikväll:)
    Bondelid gör mycket fint.
    Ha en härlig helg.
    Kram/ Berit

    SvaraRadera
  10. Såååå fin blus, blir sugen på att köpa en själv!
    Önskar dig och din familj en riktigt härlig helg.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Korall är verkligen sommarfärgen i år. Snygg blus! Å vad duktig du är på att göra smycke.
    Hoppas du får en trevlig kväll!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  12. Vilket jättefint halsband du gjort. Så fin du kommer bli.

    Ha en underbar lördag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...