torsdag 8 september 2011

Härlig eftermiddag!

I eftermiddag har jag verkligen haft en riktigt "feel-good dag".
Slutade tidigt på jobbet, och när jag kom hem satte jag igång med att klippa till tyg och sedan satte jag mig vid symaskinen. Radion på med lite bra musik och småprat. Som jag har längtat efter att få lite tid till mina symaskiner...


Minstingen och Tvilling2 bakade i köket, alldeles intill arbetsrummet, det var en sån skön känsla att höra dem samarbeta runt kaksmeten, samtidigt som de snackade om både det ena och det andra ;) Kladdkakemuffins bakade de, som vi fikade på bygget tidigare ikväll.


Under eftermiddagen kom vår husannons upp på hemnet och bilderna blev så fina och mäklaren har verkligen fått till texten. Känns riktigt bra! Nu väntar vi med spänning på vad som kommer hända...


Älskar såna här underbara harmoniska dagar fyllda av
"feel-good"!




3 kommentarer:

  1. Gokväll vännen!
    Vilken underbar dag du haft!!
    Såå gott med nybakat...!!
    Håller tummarna för att det kommer att gå jättebra..med huset!!
    El det är jag övertygad om att det gör..!!!
    Ha en fortsatt mysig kväll!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! Ska spana på hemnet! kram

    SvaraRadera
  3. Åh det ser ut att bli nåt mjukt, mysigt med broderi på av tygerna du köpte!
    Jag är så sugen på att sy, o vet precis vad jag vill ha, men sjutton var har kreativitet o kunskapen tagit vägen?? Minns ju knappt hur maskinerna funkar :s

    Har du något mönster på omlott tröja/tunika som påminner om Mollys ka-ching-wrap? vill så gärna sy en sån, med lite modifiering, lång ärm, o inte så mkt broderier, men hittar inget mönster, o med tanke på hur rostig jag är lär jag inte kunna snickra ihop ett mönster bara så där rätt upp o ner utan rejäl uppvärmning.(å sån finns ju ingen tid till..)

    ha en härlig fredag!

    Kram,
    Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...