torsdag 1 september 2011

Byggkaffe och nätshopping

Tog en paus i allt fejande för att dricka kaffe på bygget tillsammans med Mannen i mitt liv, nu ikväll.


Nyklippt men ofixad och städrufsig frissa... ;)

Efter kaffet blev det en snabbis till Ica, för att hämta ut mitt paket som jag beställde från LILLA VILLA VITA i helgen.

Korgen blir perfekt till nya arbetsrummet, att ha mina mönsterpappersrullar, presentpapper m.m. Hinken som är anpassad till att hängas på vägg, kommer nog få en plats ute på porchen, med en blomma i.... eller i hallen, med sjalar i, kanske?


Tänk att det redan är fredag imorgon!




3 kommentarer:

  1. Tassar bara in så här på fredagsmorgonen...för att önska dej en underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Noa Noa känner jag inte till, men nya inredningsmärken är alltid roligt!

    Önskar dig en trevlig helg!

    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...