lördag 10 september 2011

Detaljer- velourklänning...

Oh, vad jag blir glad för alla fina kommentarer om min nya klänning! Både här och på facebook och mail! Tack snälla ni!

Till de som tycker att jag borde sälja: Man vet aldrig, planer finns! Men just nu är det ju fokus på husbygget och försäljning av vårt nuvarande hus, som upptar mycket av min fritid.
Till de som ville se mer: Varsågoda!


Luvan, som är kantad med en virkad spets.


Korsstygnsbroderiet, som sitter nedtill på framstycket. Längst ned en bredare virkad spets. Älskar dessa korsstygnsbroderier! Så härligt vintage-romantiska!


Tack än en gång för alla fina kommentarer!



4 kommentarer:

  1. Men oj så otoligt fin! Har du gjort brodyren själv?
    Imponerande!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint!!!
    Har du en sån där lyxig symaskin som broderiet eller, gör du det för hand??
    Så jäkla snyggt!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Nä, jag har inte broderat själv ;)
    Jag är lycklig ägare till "en sån där lyxig symaskin, som broderar själv". Älskar den! Så himla mycket kul man kan göra!
    Tack tjejer för era fina kommentarer!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Åh gud, vad jag önskar att jag kunde sy som du! Då skulle jag genast sy en sån velourklänning! Så jättejättefin!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...