fredag 16 september 2011

När livet rullar på i 180... baka en knäckig äppelkaka! ;)

Denna veckan har varit fulltecknad, minst sagt! Det har varit garagerensning som resulterat i besök på återvinningscentralen, uthämtning av nya pass inne i "Lilla storstan", målning av tak i uterummet här hemma, rengöring av alla golvbrunnar inför besiktning av huset, besök på banken m.m. m.m.  Kvällarna har blivit sena och morgnarna tidiga. Livet rullar på alltså!

Det som är absolut mest positivt är väl att vår mäklare fått en hel del samtal angående vår husannons. Det var några familjer som var väldigt intresserade och ville komma på en extra visning innan de ordinarie visningarna...  Det törs man ju inte tacka nej till, så det innebär att det blir lite mindre tid till att fixa klart allt förstås, men det kanske kommer vara värt det i slutänden? 

Mitt i all aktivitet kände jag en kväll att vi var tvungna att fika något gott tillsammans. Jag tog mig tiden att baka en knäckig äppelkaka! Det ångrar jag inte! Mums!





Snabbt, enkelt och otroligt gott!



3 kommentarer:

  1. Oj! Det händer saker hos er märker jag. Er planerade semester kommer ju lägligt. Ta hand om dig, Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Åh, den äppelpajen tror jag att jag ska prova i helgen! Och vad spännande med husförsäljningen- lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ni har verkligen att göra!! Men tänk så bra när allt är klart!!!
    Håller tummarna för att husvisningen går bra!!!
    Gud så god äpplekakan verkar..måste jag testa!!!
    Ha en fortsatt mysig fredagskväll..!! Njut och bara ha det gott!! Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...