fredag 9 september 2011

Utmaning!


Idag fick jag en utmaning av "Casa of Mia".

Den innebär att jag ska svara på 5 frågor, sedan länka till den jag fick utmaningen av och till sist skicka den vidare till 5 andra bloggare.

Självklart antar jag den!

Frågorna:

Varför började du att blogga?
Ända sedan jag var liten har jag gillat att skriva. Skrev böcker och dagböcker och bara tankar och funderingar. När jag upptäckte bloggvärlden, för ett antal år sen, gjorde jag ett halvhjärtat försök att blogga, men njae... det blev liksom inget... Sen fick jag väl lite mer datavana och kom igång med att sy igen, efter ett längre uppehåll. Vips hade jag gjort en syblogg! Sen efter ett par år kände jag att jag ville skriva om annat än bara om mina sömnader... Min blogg blev till! Efter ett knackigt halvår lossnade det verkligen och nu är jag nästan "fast". älskar att skriva och visa bilder på allt möjligt. Har fått mycket positiv respons som bidrar till att jag bara vill fortsätta!

Vilka bloggar följer du?
De kan ni se till höger. oftast bloggar som handlar om lite av varje.

 
Favoritfärg(er)?
Rosa! För det fick jag ju inte ha som liten ;) Sen förstås brun, beige, svart, vit grå, som basfärger.

Favoritfilm?
Så svårt, men får jag bara säga en så blir det Top Gun ;)


 
Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Just nu drömmer jag ju bara om New York! För att jag och Mannen i mitt liv, var där förra hösten och åker dit igen om ca 3 veckor... New York är en fantastisk plats!


Sänder denna utmaning vidare till:




3 kommentarer:

  1. Underbart! Så kul att läsa dina svar och att dy ville anta utmaningen, ha en härlig kväll kram

    SvaraRadera
  2. Hej! kul att läsa din blogg. vi befinner oss i samma fas i livet med liknande intressen, jag har också tvillingar:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Man tackar för utmaningen! Den kommer nog under helgen! Roligt att läsa dina svar!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...