tisdag 20 september 2011

Snyggt yttre!

När jag gjorde inlägget med badrumsinspirationen i helgen, kom jag efteråt att tänka på när jag och min vän/kollega Pia, med bloggen simsalabim, var på FORMEX i vintras...

Varför tänkte jag på det då? Jo, jag skrev ju att jag ville ha en känsla av lyx... snygga förpackningar på tvålar m.m. känns lite lyxigt tycker jag. På denna mässa såg vi just mycket snygga hudvårdsprodukter!

Speciellt en monter hade så otroligt snygg skyltning också! Gillar verkligen vintage-känslan!




Märket heter Lothantique och utställaren var Andersson Supply.




Alla bilder: Andersson Supply


Det finns många hudvårdsprodukter med fina förpackningar, det här var bara ett exempel. Hur själva produkterna är att använda, det vet jag inte. Jag föll bara för det yttre... ;)

Lite ögongodis i alla fall! Nu ska jag ta mig en titt i nyaste Sköna Hem. En annan typ av ögongodis ;)




4 kommentarer:

  1. Snygga förpackningar, håller med. Vill också ha! Här blir det nog avkoppling med sköna hem också, är helt slut efter dagens fotografering och inskolning!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de är superfina. Vad roligt det var att åka på Formex med dig. Hoppas att vi kan göra det igen. Håller med Victoria, trött och slut efter dagen ska verkligen bli mysigt med Sköna Hem. Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar ja du gissade nog rätt. Vi kände dem. Härligt med lyxiga förpackningar -håller med.Hoppas du fick en skön stund med sköna hem:)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...