söndag 18 september 2011

Inspirationskick!

God morgon!
Idag är dagen vikt åt städning och fix, precis som gårdagen...

Först ett litet snabbt besök i min inspirationsmapp för badrum.

Bild: Vedum

Bild: IKEA


Bild: IKEA / Livet Hemma


Det minsta badrummet i nya huset, tänkte jag  skulle få en känsla av lyx och flärd... Svart-vit rutigt klinker, vitt kakel på väggarna och möbler i vitt eller svart. Handdukar och accessoarer i dova nyanser av rosa, plommon, eller turkos... Av någon anledning tänker jag "franskt" när jag planerar detta lilla badrum. Vet inte varför jag får den tanken?

Ett sånt där badrum som får en att må bra både morgon och kväll! Det vill jag ha! 





3 kommentarer:

  1. Gillar bilderna! Låter som det kommer bli jättefint! Lyx är aldrig fel!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Gillar det svart/vita..
    Kommer att bli så bra vilket det nu än blir!!
    Önskar dej en underbar dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Svart och vitt golv är en riktig klassiker och snyggt med. Det kommer säkerligen att bli både fint, lyxigt och Franskt! Kram Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...