måndag 26 september 2011

Vård Av Mig Själv - VAMS?

Idag har jag varit hemma och haft "VAMS", som Mannen i mitt liv så fyndigt uttryckte det. Alltså, det betyder Vård Av Mig Själv ;) Det måste väl heta så, när det inte är VAB? ;)
Jag är sjuk, alltså... Ont i hals, huvud och allmänt öm i kroppen.
Många koppar te blir det...



Snart blir jag väl sjuk av oro i kroppen, också... ;) Det är allt lite påfrestande att vänta på att mäklaren ska ringa för att tala om att budgivningen är igång! Det kanske inte ens blir någon budgivning... eller kanske inte ens någon som vill köpa huset, alls... Hemska tanke!
Såklart att någon måste vilja köpa vårt hus!!! Eller...???

Jag vet i alla fall att ett par familjer är seriöst intresserade, och jag vet att mäklaren inte fått tag i alla som varit på visningarna än. Och så länge har ju inte huset funnits på nätet... och senaste visningen var ju igår... Så än är inte hopppet ute ;) Det kanske inte är så konstigt att huset inte är sålt??? ;)

Försöker lugna mig själv med det. Annars hoppar jag allt lite extra högt när Mannens mobil ringer... Det KAN ju vara mäklaren!?


Nej, nu tror jag minsann att det är dags för en kopp te...




10 kommentarer:

  1. Klart huset blir sålt, Maria! Det är jag övertygad om! Krya på dig och drick mycket te!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Vilket bra ord!!!
    Ta nu riktigt hand om dej själv..och krya på dej!!!
    Du behöver inte vara orolig..med det huset ni har...så blir det snart sålt!!!
    Krya nu som sagt på dej...och fundera inte såå mycket!! Utan njut av kopparna te....!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej
    Hoppas du känner dig bättre och att att mäklaren snart hör av sig...
    Krya på dig
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Håller alla tummar!
    Kul att du hittade till mig :)
    Kram Cecilia -Krya dig nu!

    SvaraRadera
  5. Allting ordnar sig, det säger min pappa och då är det så. Klart ni får huset sålt.Sköt om dig! Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack alla ni snälla för alla uppmuntrande ord! Jag känner mig mycket bättre i hals och huvud idag. Och jag tror nog oxå att vårt hus faktiskt blir sålt ;) Men det är lite nervkittlande och otåligt att vänta... ;)
    Ha en fin dag allesamman!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  7. Hej Maria. Jovisst jobbar jag som florist men jag är tyvärr arbetslös och har inte lyckats hitta ett jobb i en blomsteraffär så just nu så springvikkar jag inom kommunen som lärare och fick 2 mån för det va en som skulle vara sjukskriven....

    Fin blogg du har btw....


    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  8. Tack för din vänliga hälsning Maria! Så roligt för nu har jag hittat din fina blogg.

    Krya på dig så du är i god form till resan! Det är 28 grader varmt just nu..:)

    SvaraRadera
  9. VAMS! Vilken underbart uttryck! Och Vård Av Mig Själv borde innebära mer än att ta hand om sig när man är sjuk. Jag skulle vilja införa VAMS och göra sånt som jag älskar, bara för mig själv. Typ gå på spa, pyssla, läsa....helt själv. Åhhh, så mysigt! VAMS. Ett fantastiskt bra ord som jag lånar av dig. Hoppas ok?! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...