fredag 9 september 2011

Fredagsmys!

Så var det Fredag igen då! Denna vecka har gått fort tycker jag. Idag kör vi väl på fredagsmys för hela slanten, tycker jag! Fredag är nog faktiskt veckans bästa dag.... Är alltid en speciell känsla på jobbet, då. Många är gladare, faktiskt.

Det ser ut att kunna bli en mysig höstdag. Vad passar väl bättre än lite fina höstkläder?



En tunika kanske? Helt i min smak. Rutig, förstås!



En mysig kofta att ha utanpå, när det är lite kyligare...

Alla bilder från Nordljus

Kolla kängorna! Gillar verkligen att de är både söta och tuffa! Är lite smått förtjust i sånt där hålmönster, brouge, på skor! För övrigt så är jag förtjust i skor, överlag ;)

Kläderna och skorna kommer från Cream och jag har hittat dem hos Nordljus. Perfekta kläder för fredagsmys ;)


Ha en fantastisk fredag!










3 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Snygga kläder!! Håller med dej om kängorna..
    Ha nu en fortsatt härlig fredag..mys..njut och ha det gott!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Härliga fredag och så fina kläder, snygga!
    Ps du har en liten utmaning att hämta på min sida, det är såklart frivilligt. Trevlig fredag

    SvaraRadera
  3. fina kängor och snygg tunika. Fredagsmys på högsta nivå.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...