måndag 26 maj 2014

Loppi blogbag

Jag har blivit utvald att testa en Loppi blogbag!


Temat är SOMMAR och paketet innehöll en massa godbitar. Fick det i torsdags kväll, så har inte hunnit testa allt ännu. Fina sköna sockorna i bambumaterial från Ullmax har jag hunnit testa på min powerwalk både i fredags och imorse. Sitter jätteskönt och känns otroligt mjuka. Det sägs att bambun transporterar bort fukt och inte tar åt sig lukt! Matchande vattenflaska, från samma ställe,  inte helt fel i värmen! 

Showergel från Neutral, fri från parabener, färgämnen, parfym och andra tillsatsämnen. Perfekt att använda varje dag på känslig hud (passar mig som är så torr på armar och ben)och är godkänd av Astma- och Allergiförbundet. Svanenmärkt. 
Brun-utan-sol mousse från Apoliva har jag inte hunnit med att testa ännu, men jag är väldigt nyfiken på den! Det sägs att den annorlunda konsistensen går snabbt in i huden och bygger gradvis upp en gyllene och naturlig solbrun färg.
Sheer Botanical lipstick från Yves Rocher i en brun färg, vilket jag gillar mycket, har jag använt varje dag sedan i fredags. Snyggt!

Från Yves Rocher kommer även påsen med vitamingodis! Vitaminladdade godbitar där smakerna kommer från naturens frukter och bär. Utan gelatin, konserveringsmedel, färgämnen och sötningsmedel. En annorlunda smak, men rätt goda! Naturligt gott helt enkelt ;) 
Ett helt okej alternativ till mellanmål i form av en LSHP mealbar, Naturdiet,  fanns också med. I smaken blackberries. Smakade riktigt bra! En produkt med lågt innehåll av kolhydrater och högt proteininnehåll. Bara 1gram socker och 14 gram protein per bar.  
Kosttillskottet X-travital kvinna med Tiggarnöt, en ört som främjar kvinnlig lust (Om det handlar om städlust, shoppinglust eller om det är någon annan sorts lust, återstår att se ;) har jag inte hunnit med att testa riktigt. 
Ingefära mot åksjuka, från Acrilex har jag inte heller hunnit testa, men OM jag ska ut på havet på en längre sträcka så kommer de vara toppen att suga på! Ger tydligen ingen dåsighet heller, vilket är bra!
Ett familjeäventyr i form av dvd´n Walking with dinosaurs från FoxPramount Pictures fanns också med bland produkterna. En film som vi kommer testa en regnig dag. Hela familjen har lovat att vara med, om jag bjuder på glass eller något annat till filmen ;)

Det var ju riktigt kul att få vara "testperson" och tycka till! Något jag absolut kan tänka mig att göra fler gånger :)


Maria

4 kommentarer:

  1. Hej hej lilla testpiloten!
    det var värstans vad du hunnit prova mycket..;)
    Mattias har också strumpor med bambu o han kraxar jämt om hur fantastiska de är...han har rätt alltså?!!

    Vilken tårta ni hade i går och ert hus...ååå..
    man dör lite då man ser det...det är sååååå fint och tänk det kommer ju bara bli ännu vackrare när växterna fått växa till sig lite..;)
    Ha en fin dag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Vad kul och spännande att bli testperson för sååå många saker!! Bambukläder ha vi en barnklädesaffär i lilla stan som säljer. Suuuupermjuka kläder. Dessutom sys kläderna upp så att ett plagg har 3 storlekar, och kan användas länge, och ekologiskt!!
    Kommer bli riktigt fint med rabatterna när det växer till sig lite!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Lyxigt!

    Hoppas allt är bra! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Så fina saker! Jag fick testa en ny stekpanna från Åhléns för ett tag sedan, sedan var den min. Kram Stina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...