torsdag 22 maj 2014

Att plocka in naturen

Pionerna på köksbordet
Köpta på torget, men kommer väl på sätt och vis från naturen, eller? ;)  


Självaste julgranen är ju att plocka in naturen, om något... Jag menar, en hel gran....! ;) (Den står inte kvar!! ;)

 Annat självklart naturligt som plockas in här hemma, är påskris. (som också är bortplockat nu!)

Söta små "videkissar" är ett annat sätt att plocka in naturen. Kottar och grenar likaså. Och så finns nog en och annan sten någonstans ;) 


Eftersom jag inte har så mycket blommor jag vill knipsa av i trädgården, och heller inga fina äppelträd, så blev detta min tolkning av veckans Torsdagstema! ;)  Vill ni se fler så titta in till FABRIKEN!


Maria

10 kommentarer:

  1. Rolig tolkning på dagens utmaning! Många gånger under året som vi plockar in ifrån naturen! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder Maria stor kram/Diana

    SvaraRadera
  3. Julgranen ja! Jag tänkte också på den. Fina bilder och underbara pioner! Mina favoritblommor. Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder! :-) Han en fortsatt skön Torsdag. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint och granen kvalar ju definitivt in under kategorin plocka in naturen.

    SvaraRadera
  6. Julgran?! ;-) kändes helt galet denna fin dag, he he.

    Kram N

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra foto på vackra pioner! Jag fundrar på att plantera några i trädgården, skall bara hitta någon bra plats... Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Jag längtar tills mina pioner slår ut!!
    Visst är det fint att plocka in naturen!! Året om funkar det ju ;-)
    Trevlig helg önskar jag dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Hej kära vän.
    Visst är det underbart att man kan plocka in så mycket vackert från naturen och pryda sitt hem med :)
    Underbara bilder från dig och ert vackra hem (som alltid)
    Stor kram till dig!
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Haha va rolig du är!!
    Tur att du poängterar att julgranen inte står kvar..haha... man kunde ju lätt ha trott det annars..;)
    Jag ääälskar pioner...sååå fint!
    Ha en härlig helg nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...