fredag 30 maj 2014

Baseball - vintage

En längre tid har jag letat...


...efter en gammal, använd baseball ;)

Nu behöver jag inte leta längre! Nu ligger den så snyggt på hyllan i hallen bland andra vintage-prylar :) Jag letade på blocket och tradera, men fann den sedan hos Leilas generalstore i Mood-gallerian. Men jag fattar inte varför jag inte köpte den på en gång när jag hittade den, för ett par veckor sedan när jag var där???? Precis som att jag var nöjd med att bara ha funnit vad jag sökt? Eller? Hjärnsläpp?!! ;)  Men så klart ångrade jag mitt idiotiska tänk och skickade in döttrarna härom dagen, när de var i stan ;) Tänk om de  hade varit slut? ;) 

Gör ni också sådana där dumma konstiga saker ibland? Låter bli att köpa något ni letat efter? ;)


Maria

6 kommentarer:

  1. De är så snygga!! Jag blev tokglad när sonen kom hem med en som han hade hittat:) Vi har en baseballsplan nära:)
    Ha en fin dag och hoppas solen skiner på dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Fint! Och om du är sugen på något speciellt vintage från USA…let me know!

    KRAM och trevlig helg!!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Haha, jadå det känns igen. Det är väl nåt med att man plötsligt ska vara förnuftig eller nåt och liksom känna efter om man verkligen ska ha den där grejen som man varit besatt av ett tag. Vilken tur att det fanns kvar.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Fin inredningsdetalj :) Känner igen det där, jag är på jakt efter en mjölkkanna. Hittade en för 20 kr !!! och köpte den inte, hur dum är man då haha. Ja jag får leta vidare...

    Ha det fint
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Kul att hitta nåt som du letat efter och vilken tur att den fanns kvar ;) Jag gör ofta så med kläder, mannen min säger att jag ska handla och jag måste fundera och när jag bestämt mig så är det jag vill ha slut...
    Wow vilken ordning du i syrummet, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jo visst gör jag också så. Tänker och funderar och letar. Så hittar jag det och vad händer då.....jag går hem utan för tänk om det ändå inte riktigt var vad jag ville ha eller kanske kan det vara billigare någon annanstanns osv. osv.osv..... Väl hemma så ångrar jag mig.
    Min man har dock fått mig att "slå till snabbare". Han säger oftast att men duhar ju letat så slå till vettjag.

    Jo då min mamma läser min blogg och jag har fått lite "klagomål" på senaste tiden då det varit mindre inlägg :-) Syrran läser väll ibland tror jag men vi har faktiskt mer sporadisk kontakt så jag vet inte helt om jag ska vara ärlig. Jag började ju blogga för att vi skulle bygga huset och tänkte att min familj och en del svenska kompisar kanske skulle tycka det var kul att se husbygget när det var så längt bort. Så på den vägen är det. Nu är väll övervägande delen läsare inte familj utan nyfunna vänner. Men det är ett kul sätt att hålla dem uppdaterade om lite vad man gör.
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...