tisdag 20 maj 2014

...och en vunnen ljuslykta

Det där med turen...


För ett par veckor sedan vann jag en superfin ljusstake! I en utlottning på den HÄR bloggen. Ta er en titt in där för att finna massor av inspiration! 
Ljusstaken kommer från MANAO och visst är den hur snygg som helst!?  

Har inte riktigt hittat den rätta platsen för den, så än så länge står den på platsbyggda bokhyllan i whiskyhörnan.

Kanske den hamnar i nya stora badrummet sedan, när det är klart? Eller i uterummet när det blir till ;) 

Hur som helst, den passar typ överallt, så snygg som den är! ;) :) 
Jag som brukar säga att jag har tur i kärlek, men ej i spel... Jag tar tillbaka det... Jag har tur i både och! :) ;) 

Har ni tur när det gäller spel eller lotteri?


Maria


5 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Ljusstaken gör sig mycket bra på er hylla.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Perfekt att ha tur i både spel och kärlek:) Grattis till den fina vinsten.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Nej, jag får nog säga att jag har tur i kärlek då! :)

    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Jag håller med ovan, tur i kärlek kanske men inte i spel. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Superfin och passade perfekt hos dig kramis fina du/Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...