onsdag 21 maj 2014

Allt verkar ske den här veckan!??

Mitt i veckan!


Denna veckan är det fullt upp. Minst sagt. Dopkudde som ska vara klar på fredag. Minstingens "niornas bal" på lördag, det ska fixas lite till det. Sitta med vid intervjuer med platssökande på jobbet. Måla hyllor till ateljén. Vårlunken på jobbet. Besök hos diabetesläkaren med minstingen. Sommarloppet som ska genomföras på jobbet. Vattna plantorna som satts i rabatten. Måla spaljéer till kaprifolerna. Och så klart det vanliga med mat, tvätt, städ.... Lätt att drömma sig bort en stund när man går förbi uteserveringar i stan.... ;) :)  

Mitt i allt tar vi oss en fika i smyg jag och Mannen i mitt liv, när döttrarna uträttar ärenden på stan. Och sedan köper vi hämtmat på vägen hem. Ibland måste man, eller hur!? ;) :)


Stärkt av min morgonpromenad och redo för även denna dag! 


Maria



8 kommentarer:

  1. Ibland hopar sig såna veckor, diskuterade just sånt igår kväll.... Ibland känns hus och trädgård stort, och jag kan önska mig mindre för att hinna mer med sånt mysigt som Ni gjorde igår kväll... Vi har blivit erbjudna mindre hus, enplans och ibland lockar det.... 250 kvm är stort när det ska skötas!
    Tårtbiten såg väldans god ut.... :)
    *Skratt*... Nu har jag skrivit fredagskram & torsdagskram , men det är ju bara onsdag.... Så,
    onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Vissa veckor/dagar är bara helt enkelt för mycket! Tycker våren alltid är så?! Kanske för att man legat i ide under vintern och äntligen vaknat till.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Jamen ibland är det verkligen just precis sådär...allt bara ska ske samtidigt.
    Vad fin du är i sjalen och man smäller jämt av en liten smula då man kommer in till dig...du har ju så himla fiiiint överallt!
    Ha en fin eftermiddag och stressa inte ihjäl dig!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Det känns verkligen igen!
    Visst måste man ta till lite hjälp ibland som att köpa hämtmat :)

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Oj det var en hel del som händer! Det blir ju ofta så att det liksom klumpar ihop sig.
    Vilken god fika:)
    Kika in hos mig och se hur snygg kudden är i fåtöljen hemma hos mig:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Vissa veckor bara är så, en fika kan alltid kännas så bra. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Ibland så är det bara så det är.. Tack för tipsen och ditt engagemang om mina markiser. Jag önskar dig en trevlig vecka trots allt. Inte läge för bad nu på ett tag med andra ord. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Japp, ibland måste man. Absolut!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...