fredag 9 maj 2014

Fredag

Fredagskänslan på god väg!


Fredag är nog veckans bästa dag? Eller vad tycker ni? Fredagsstämning och hela helgen ligger orörd framför oss! Här hemma städade vi färdigt resten av huset igår, så det är ordning och reda, rent och snyggt ;) 

Kuddar ligger som de ska i sofforna, soffbordet är avplockat och avtorkat. Inga tomma tekoppar eller annat står och dräller... Jo, för så kan de se ut i min vardag, minsann! 

Snittblommor för helgen är på plats :)
Jag har varit ute på min halvtimmes powerwalk,(som jag försöker göra de dagar jag inte börjar allt för tidig) och känner mig redo att ta tag i denna sista arbetsdag för denna vecka.

Det är ännu en grå dag ute, men strunt samma, det är ju fredag! ;) 

Ha en riktigt fin fredag! I morgon är det sista dagen att vara med i min utlottning! Du hittar den HÄR, eller till vänster på sidan.


Maria


8 kommentarer:

  1. Bara så himla skönt att det är fredag ! Veckans bästa dag .Härlig när det är städat och klart så man bara kan mysa och njuta när man kommer från jobbet .Underbara bilder .Ha en mysig fredag vännen .Kram Rita.

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med helgen inom snar framtid. Laddar för fredags-städ, men det vill inte riktigt komma igång nån energi... regn, bara regn, så ute vill man inte vara heller. Men det är bara att ta sig i kragen, så är det snart gjort...
    ha en skön helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Önskar dej också, en mysig fredag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Här har fredagskänslan inte riktigt infunnits sig men det är ett tag kvar tills jobbets slut så den infinner sig nog snart. Hoppas du får en härlig fredagsdag och kväll

    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Den härliga fredagskänslan infinner sig snart! Ja, fy vad det varit regnigt och grått idag. Men alldeles nyss så kan man ana att solen försöker tränga sig igenom molnen. Hoppas hoppas att vi får lite sol och värme i helgen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Så fint och nystädat du har det. Jag har gjort rabarberkaka och D kommer snart hem och tänder grillen, fredagsmyset kan börja:)
    Ha en fin helg vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Nyss hemkommen till ett inte alls städat och fint hus. Jag är ändå glad att det är fredag och att få träffa mina stora pojkar. Grillen tänd här med. Ha en härlig helg! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Visst är det en härlig känsla men söndagskänslan är också ganska härlig. Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...