söndag 18 maj 2014

Söndagsbilden!

Söndagsbilden vecka 20.


Det är ju givet att det blir pionerna! Pionerna som jag köpte på Hötorget igår. Hade en trevlig lunchdejt inne i Stockholm med fina vännen och avslutade med att köpa pioner innan jag åkte hem igen. 

I färgen rosa, förstås. Rosa för att de skulle stå på köksbordet. Rosa för att matcha kuddarna i kökssoffan.

Placerade i den rostfärgade kannan blev det riktigt snyggt tycker jag! Nöjd!
Nu längtar jag ännu mer efter att mina pioner i rabatten ska "bli något" ;) Men de är vita ;) 

Detta var min söndagsbild, (eller mina bilder rättare sagt ;) och vill ni se fler så tittar ni in till FABRIKEN!


Maria

15 kommentarer:

  1. Vackert! jag har fura buskar och alla har jag för mig går i rosa nyanser. Skall köpa några vita tror jag bestämt.
    Ha en fin söndag. Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  2. Furu buskar, undra hur de ser ut:) hi hi

    SvaraRadera
  3. Härligt med Pioner, längtar också efter att våra ska gå i blom. Hoppas du har en skön söndag.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Pioner är ju så fina och rosa är ju så vackert.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Å guuud så fina, alla älskar väl pioner??=)
    En drömblomma, måste köpa hem några snart!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Pioner är så vackra! Det vill jag ha i min trädgård oxå, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Älskar pioner o läängtar tills mina blommar. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Jättefint med pioner. Rosa särskilt.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Älskar pioner, finns det några vackrare blommor vid denna tiden.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Oj, så vackert! De är så fina de där pionerna.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Pioner är nog min favorit i trädgården, jag satte två buskar förra året och hoppas de tar sig lite mer i år!
    Ha en bra start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Men åh vad fint! Ja, pioner är mina absoluta favoriter! Jag har också några i trädgården som jag väntar på :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Pioner är verkligen favvoblommorna, blir ju riktigt avis att du köpt så fina på Hötorget.
    Har satt massor i trädgården, men grannes håller bättre klass än mina fortfarande.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  14. Pioner är så ljuvliga! :)
    Jag har flera buskar i trädgården nu, men det är inte alla som kommer blomma än. (tar ju några år). Men jag tänker inte nalla en enda blomma från mina egna sen, dom ska få blomma så fint ute :) Det blir blomsterbutiken som får stå för dom inne!

    Så fint kuddfodral du hade i utlottningen! :)
    Jag hade velat vara med, men jag har haft blogglivet åt sidan så länge nu..
    Ville bara berömma dej för det fina du gör!

    Kram Kram

    SvaraRadera
  15. Underbaraste pioner, och rosa... Inga pioner i vår trädgård, kanske ska ändra på det!! I gamla trädgården fanns det underbara dillpioner! Måndagskram från Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...