söndag 25 maj 2014

Söndagsbilden - Mors dag!

Grattis alla mammor!

Söndagsbilden idag, "Till Mor", till alla mammor där ute!


Vi har ätit Morsdagstårta tillsammans hela familjen. Mannen i mitt liv, jag och våra fyra fina döttrar! Som jag sade till dem: - "Vore det inte för att jag hade er, så hade jag inte ätit denna tårta nu. Då vore jag ingen mor..." För det är ju så det är! Hade jag inte fått dem, hade jag inte blivit firad på Mors dag ;)
Grattis alla mammor! Grattis till min egen mamma och till min svärmor också. Grattis till alla andra mammor! Ett extra grattis till de mammor, som har sina barn i himlen, som inte kan bli gratulerade av sina barn. Grattis till er, ni är fortfarande mammor!
  
Jag fick 20 vackra rosor i flera färger av mina döttrar. Men de får ni se en annan dag! (Hade ju precis hunnit fota Sönsagsbilden ;För att se fler Söndagsbilder tittar ni så klart in till FABRIKEN!


Maria


5 kommentarer:

  1. Härligt firande, hoppas tårtan smakade bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så gott med en morsdag tårta :-)
    Vi "firade" med Mariekex, saft och kaffe på fotbollsplanen då äldsta hade match
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig tårta och vilken härlig dag vi mammor haft!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilken fin tårta, vi fikade också rosa tårta hos svärföräldrarna.
    I dag har jag börjat målat fasaden på huset, så nu är det skönt att slappa i soffan.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hoppas du hade en fin mors dag kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...