söndag 3 november 2013

Ute på middag med goda vänner (och en söndagsbild)

Kvällens "Jag" igår…

...med ny klänning, fyndad förra fredagen HÄR (fast i den fysiska butiken) och stövlar som jag bara var "tvungen" att skynda mig in och köpa igår eftermiddag, eftersom jag inte hade några bruna stövlar med lite klack... (ni hittar de HÄR


Vi var ute på middag i Uppsala igår kväll, med goda vännerna "Mr. och Mrs.B" Trevligt och gott! Mycket skratt och prat om ditt och datt, både roligheter och saker som är mindre roliga. Skönt med vänner som man kan prata om det mesta med! Vi pratade t o m om min blogg... vilket jag inte ofta gör med någon, faktiskt. Mr.B undrade bland annat hur ofta jag skriver och var jag får idéer ifrån?  Så det blev lite skämtande om vad som skulle kunna komma med idag? ;) Det skulle ju kunnat vara en rolig felsägning, t ex? Eller något dråpligt om någon av episoderna som uppstod där på restaurangen? ;) 
Nä, jag spar det "mellan oss" i sällskapet denna gång och bjuder på en söndagsbild istället:

Mina nya snygga stövlar som passar som handen i handsken till min klänning. Och minsann... var det inte lite "country-stil" över mig igår? Kanske skulle hängt på mig den där hatten också, som sitter där på väggen? ;) Hade ju passat ypperligt med tanke på att vi åt på det HÄR stället! ;)

Lite osäker på om ni kommer finna några söndagsbilder hos Fabriken denna vecka, men kolla gärna!

Maria

17 kommentarer:

  1. Vad snygg du är. Jättefina stövlar önskar jag kunde ha höga skaft men icke med mina vader. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Wow vad snygg du är! Snygg färg på håret som jag ju redan sagt, ville bara förtydliga en gång till. Snygg outfit också.. Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Så snyggt att jag skulle kunna köpa den där direkt, får se om jag kikar in där sen när jag ska till Köpcentrat.
    Skrattade gott när du skrev att du precis köpt en sån där rund spegel som jag visar, FÖR visst har vi lika smak! KUL!
    KRAM och ha en härlig söndag vännen!
    Judita

    SvaraRadera
  4. Snygg tjej! :-)
    Skulle önska att jag kunde ha höga stövlar, men efter min viktökning så blir det stövletter. . .

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Superfin är du raring, hoppas vi ses snart stor kram Diana

    SvaraRadera
  6. Superfin klänning! Passade ju finfint med de nya stövlarna till!
    Här har det inhandlats en ny klänning denna veckan oxå :) men jag har nog inte lika många som i din garderob ;) kram Suss

    SvaraRadera
  7. Så snygg du är och kläderna också.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Snygga stövlar, ja hela du är ju snygg förstås!! Visst är det trevligt att gå ut och äta sådär. Lite lyx i tillvaron måste man ha då och då.

    SvaraRadera
  9. Ur-snygga stövlar, och klänningen också. Bruna stövlar är mer användbara än man tror. Har såna gamla bikerboots, du vet, lite countrystyle också, och de åker fram titt o tätt.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  10. Alltså - huuuuur snygg är inte du!!! Wow vilken jättefin klänning, den skulle jag verkligen vilja ha! Classy! Och så snyggt med stövlarna till! Suuuupersnygg outfit på snyggaste bloggerskan!!!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Härligt med en trevlig kväll ute! Och grattis till 15-åringen i efterskott! Min fyller om en månad. :) Stora de blir!
    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Jättefin outfit!
    Roligt att gå ut och äta med vänner
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Men woooow vad snygg du är, klänningen är såå fin o sitter som en smäck på dig, du borde visa fler dagens.....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  14. Ursnyggt! Stövlarna är ju kanonsnygga.
    Tänk jag pratar helt inte heller med någon om min blogg. Visst är det lite konstigt. Här säger man ju vad som helst men inte annars;-)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  15. Så fin du är och vilken underbar klänning, kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...