måndag 4 november 2013

När man vunnit "Veckans bloggtävling" och en liten undran…

Hej på er alla som tittar in här på bloggen!


Först och främst så vill jag ju tacka er för att ni röstade fram mig till vinnare i "Veckans blogg-tävlingen" hos Besökstoppen som ni hittar HÄR. Eller så klickar ni på "pippin på hatten-bilden" uppe till vänster under min header, då kommer ni också dit.
Jag skulle vilja be er om hjälp, faktiskt! Jag undrar vad ni vill läsa om på min blogg? Min blogg innehåller ju lite av varje, vilket gillar ni bäst?  Vad vill ni se/läsa mer om? Mindre om? Ni är ju ganska många som tittar in här, och det skulle vara roligt och intressant att veta vad ni gillar med min blogg, och om det är något ni inte gillar? Vill ni veta något mer om mig och mitt liv? Skulle ni vilja ha frågestund, som jag sett att en del bloggerskor har?  Dela gärna med er av åsikter och tankar! Ös på i kommentarsfältet!;) :)

På vår köksö just nu: En "höstglöd" i sprakande orange :) Svärmor hade den med sig när de var hit. Lite roligt med en färgklick så här i det novembergråa, för hade jag köpt den själv så hade det blivit en vit ;) Den passar bra ihop med burken fylld av rostade pumpakärnor. Vi tog tillvara på så gott som alla kärnor i pumpan och rostade dem i ugnen, med salt och chili-pulver. Rätt gott faktiskt! 

Önskar er alla en fin ny novembervecka! =)

Maria

18 kommentarer:

  1. Stoooort grattis till vinsten! Vad kul!! Av mig får du svaret: "Kör på som du gjort hittills... en mix av lite av varje är alltid spännande". Ha en go start på veckan!

    SvaraRadera
  2. Grattis fina Maria!

    Mixen gillar jag också! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Grattis! Som ganska ny läsare så har jag väl bara en önskan om: MER av ALLT...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Grattis! Jag gillar din blogg precis som den är. Du har en härlig mix och bjuder på dig själv.
    Ha en fin måndag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Grattis till den fina utmärkelsen, och jag tycker personligen om blandningen i bloggen. Annars blir det lätt tjatigt om det bara är kläder eller inredning.... Fortsätt precis som du gör med din fina blogg!
    Önskar Dig en härlig höstvecka, kram Kate

    SvaraRadera
  6. Grattis, så kul!!
    Fortsätt med din blogg, som du hittills gjort. Just detta att få läsa om lite av varje, tycker jag är mysigt!
    Önskar dej en härlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Stort grattis vännen, det är du o din mysiga blogg värd. Alltid lika härligt att kika in här, gillar din blandning av det mesta och att allt är kryddat med en personlig touch. En liten önskan skulle kunna vara att få se den vackra bloggerska lite mer i en dagens, du har ju sååååå många fina klänningar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Grattis Maria! Måste erkänna att jag nog var in två gånger och tänkte att jag skulle rösta på dig men jag fattade inte hur man gjorde och saknade tid för att "surfa runt". Sorry! Jag gillar dig som du är bara så du vet :-)
    Tänk ibland är det tur att någon annan ger en presenter och grejer så att man faktiskt får något annat som man inte själv skulle köpt. För den färgglada blomman gör sig fint på köksön. Att det sedan är sååå många kärnor i en pumpa hade jag nog inte räknat med. Smart att rosta dem.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Grattis :)

    Gillar din blogg som den är

    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Grattis
    Jag tycker du ska ha din blogg som den är
    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Grattis va kul! Jag var med veckan före dig, men missade att man skulle rösta också ;-)

    Gillar din blandning ;-)

    Kram N

    SvaraRadera
  12. Så roligt! Stort grattis till vinsten! Jag tycker att du har en bra blandning i innehållet på din blogg, men det är extra kul när du visar något fint som du har sytt eller något fint halsband du har gjort eller annat du har skapat. Ha en fin kväll! Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Lite av varje gillar jag också, brukar tröttna på de flesta bloggar efter en tid kanske just för att det endast handlar om antingen inredning eller kläder. Jag gillar alla dina tips på restauranger, fina platser ni besöker och att du berättar var kläderna är köpta och gillar mycket allt fint du visar som du syr..
    Kram/
    Berit
    Berit

    SvaraRadera
  14. Gillar din blogg precis som den är. Blandat och kul med värme och humor. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  15. Grattis!! vad kul!! Jag tycker att din blogg är toppen!! precis som den är.
    Blandat, det blir aldrig enformigt, man vet aldrig vad som väntar när man kikar in.

    Hoppas att Du får en bra vecka!!
    kram lisa

    SvaraRadera
  16. Grattis!!! Jag gillar din vardagsblandning i bloggen, för att man känner igen sig själv, ja lite av allt, inredning, familj, fritid, recept! Du har en fin blogg, lite nyfiken på alla dina klänningar är jag allt... Du har ju rätt så många ;-)
    Ha en fin tisdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  17. Grattis!! Så kul och du är så värd det:)) gillar ju också blandningen dom många säger så fortsätt som du gör!

    Kram Fredrika

    SvaraRadera
  18. Nu har jag ju redan grattat i ett tidigare inlägg. Gillar ju att vara ute i god tid. ;)

    Jag gillar din blogg precis som den är med blandning av allt möjligt.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...