måndag 25 november 2013

Blått, vitt, rött...

Så här kring advent och i vintertid…


Bild: Lindex

 får jag alltid en liten lust att klä mig lite "fjäll-vintrigt". Stickade plagg i rött, vitt, blått...  
Bild: Lindex








Mönster som känns lite "vintriga", som stjärnor eller snöflingeliknande.
Bild: Lindex

 Detaljer som flätstickning…

Bild: Lindex

Eller varför inte en klassiskt rutig skjorta ;)

BIld: Lindex



Snyggt till ett par slitna jans till vardags. Perfekt på jobbet! 

Allt hittar ni hos Lindex, och det får bli mitt klädtips denna måndag!


Maria

8 kommentarer:

  1. Så mycket fint! En stickad klänning, lite varmare, är ju perfekt! Den klänningen ska jag verkligen kolla in. Tack för tipset!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Står Maria på de 2 översta :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Tack för fina vinterklädtips. Klänningen får gärna komma hem till mig.
    Ha en bra måndag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Riktigt mysiga koftor/klänning! Får mig att tänka på fjällen och varm choklad!!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint, gillar de två översta.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt alltihop, en härlig stil som tilltalar mig mycket. Polotröjan är supermysig. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Mycket snyggt, men Lindex är en favoritbutik där jag shoppar ofta. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Mycket fint. Såg på webben att de hade kampanj på en liknande tröja som var lite odd molly lik, fast bara idag.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...