måndag 23 februari 2015

Ibland är det bättre att vara tyst...

Det blev tyst här ett par dagar...


Orken var inte hundra på topp i helgen, det hände inte speciellt mycket, så det fanns liksom inget att skriva om. Då är det bättre att vara "tyst". Inlägg "bara för att" är ju inte så inspirerande kanske...? 

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, efter en vecka med influensa.  Det blev en morgon from hell, så jag är tyst om den med... Lika bra det.

Jag körde slut på mig själv på ett par timmar. Nu på eftermiddagen lade jag mig i soffan här hemma och slumrade till. Det är inte likt mig, kanske är jag inte helt frisk än? Jo frisk kanske jag är men krafterna är inte tillbaka fullt ut. 

Det blev inget inspirerande inlägg i dag heller... Kanske skulle jag varit tyst någon dag till?? ;) 


Maria

8 kommentarer:

  1. Åhhh gumman! Klart du inte ska vara tyst. Fy vad trist att börja en vecka så. Hoppas du får alla krafter tillbaks snabbt. Jag är lite seg jag med men får absolut inte bli sjuk, det finns inte på världskartan med 18-års fester i dagarna tre. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Saknar ju dina inlägg...så det klart att du inte skall vara tyst!
    Men jag förstår dej, att har det inte hänt ngt så vad skall man då skriva om?! Därför som jag ibland inte heller bloggar varje dag!
    Hoppas snart du får orken tillbaka. Helt menar jag! Framför allt att du känner att det är bra på jobbet!
    Var rädd om dej!! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Det där med att vara tyst - det är skönt att få känna att man inte nödvändigtvis MÅSTE blogga om man inte har något att säga. En gång blev jag tillfrågad av lokaltidningen om jag kunde tänka mig att ha min blogg på deras hemsida. Men - nej, det ville jag inte. Bloggen måste få vara som den är. Helt frivilligt att göra inlägg. När man vill och har något att säga.

    Härligt att du börjar tillfriskna!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  4. Skönt att du är tillbaka, inte ska du vara tyst inte:) Jag gillar alla dina inlägg:) Hoppas du känner att orken kommer åter snart, det kan ta sin tid efter influensa. Ta det lugnt vännen. Mitt jobb är en historia för sig just nu, inget att tala om heller:)
    Sköt om dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Den där orken, den kan ta tid på sig den att komma tillbaka... Ibland "struntar" jag i inlägg! Om inte tiden eller lusten infinner sig... Det går bra det med. Ett litet jul- och sommaruppehåll brukar det med kunna bli!
    Hoppas den här dagen blir till det bättre, kram från Kate

    SvaraRadera
  6. Visst blir det sådana inlägg ibland och det är nog hos dom flesta utav oss.
    Sen är ju orken och lusten inte alltid på topp när det gäller bloggande och då måste det få
    vara så. Jag gillar dina inlägg i alla fall :)
    Ta hand om dig och hoppas du inte blir sjuk.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Ibland måste vi väl få skriva om det negativa också! Hoppas dagen varit bättre och att du snart känner dig piggare men den där influensan är seg. Stor kram Suss

    SvaraRadera
  8. Jag är med dig, här händer inget men ändå massa för vardagen rullar ju och jag har att göra varje dag! men att skriva har jag total torka nu... kanske ikväll vem vet ;-) ja det är väl detta som är en del av livet med ;-)

    Hoppas verkligen inte du åker på något igen..

    kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...