fredag 20 februari 2015

För en god sak

Jag fick frågan om jag kunde tänka mig att hjälpa till...


Det var For Life som undrade om jag ville vara med och sprida deras budskap. Cancer drabbar så otroligt många på ett eller annat sätt och det är riktigt skrämmande tycker jag! Jag har själv anhöriga som drabbats och bekantskaper som lämnat livet i förtid på grund av just cancern... Forskningen är enormt viktig! Stöd cancerforskningen, genom att köpa ett snyggt armband till exempel. Jag har valt ett i silver och svart med texten "Zero Cancer", men titta in här så hittar ni fler alternativ! Jag tycker att mitt är riktigt snyggt! 

Jag tänker köpa fler och ge bort, som försenade alla hjärtans dagpresenter, eller bara som gåvor för den goda saken!



Maria 




1 kommentar:

  1. Det blir fint det där, du är duktig =) Ha en bra vecka nu och att du är pigg och frisk så du orkar jobba =) / Monica

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...