onsdag 4 februari 2015

Lill-lördag med vintips

Redan mitt i veckan, lill-lördag!


Onsdag kväll och jag och Mannen i mitt liv har tagit oss ett bad. Vardagslyx! Något bubbel blev det inte, men vi "syndade" och tog en ginger beer, faktiskt. Trots att det bara är onsdag...
Igår fick vi förresten en leverans med rött vin. Sex flaskor i två sorter, Köpta från Ivinio. Om de är goda har jag ingen aning om, men jag kan inte tänka mig annat! Två av flaskorna var dessutom vackert inslagna och om ni tittar in här så hittar ni ett fint erbjudande på blandad vinlåda med inslagna viner till alla hjärtans dag. 

Vi har beställt både rött och bubbel från Ivinio och har hittills varit supernöjda. Med både deras service, snabba leveranser, priser och kvalitet på dryck :) (Tack Hélenè och Henrik!
Jag kan verkligen rekommendera er att beställa därifrån, om ni inte gjort det! Och jag garanterar att jag INTE är sponsrad på något vis av Ivinio. Jag råkar bara gilla deras viner och har ju träffat paret bakom Ivinio ett par gånger, och de är så trevliga, så jag hjälper dem gärna med att sprida vidare. 


Har ni beställt viner från nätet någon gång? 



Maria

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Vi har väl inte beställt över nätet med leverans hem, men D beställer från en butik i Köpenhamn och hämtar på vägen hem när han jobbat.
    I natt blir det ingen roligt natt, du vet säker vad jag menar :)
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Älskar lill-lördag!!!=) Underbart att man kan ta sig ett glas... Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för det, gillar ju vin så det blir nog till att beställa.
    Visst är det gott att ta sig ett glas rött mitt i veckan, lite vardagslyx måste man
    få unna sig :)
    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...