tisdag 3 februari 2015

Vintervitt - We decor Life

Temat i utmaningen hos Decor Life denna vecka är Vintervitt



Och nog är det just vintervitt där jag bor! Ute har vi mängder och åter mängder av snö!

Riktigt vintervitt mot vårt vintervita hus ;) 
Även inomhus är det mycket vitt... 
Vitmålade väggar i varje rum...
Möbler i vitt...
Och även annan inredning, som "öppen spis" i sovrummet...
Snickerier, kakel och möbler i köket i vitt. Blandat med svart.

Fondväggar här och där i vårt hus, tillsammans med andra detaljer i mestadels brunt, och svart gör att det vintervita inte känns allt för sterilt, eller som när man blir "snöblind" ute i snön ;)

Även det nybyggda uterummet går i vitt, med detaljer som bryter av. Tegelväggen till exempel. Möblerna går mestadels i vitt och det ska bli ett vitt innertak. Som sagt, mycket "vintervitt" hemma hos oss! Trots att jag egentligen inte gillar vinter... Men jag gillar vitt! Vintervitt ;) En bra bas och så enkelt att addera accentfärger och enkelt att byta dem när man tröttnar. 



För att se fler tolkningar på "We Decor Life-temat Vintervitt", tittar ni förstås in till Decor Life!



Maria


8 kommentarer:

  1. Åhh, vad ni har det mysigt kram Diana

    SvaraRadera
  2. Du har det så fint, ordningsamt och fräscht. Känns så luftigt och ljust. Och ert uterum är så snyggt.
    Ha en fin dag vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Helt klart vackert vintervitt ute nu! Riktigt vinterlandskap. Mysigt tycker jag.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Sååå himla fint ni har det och jag bara älskar den "öppna spisen" i ert sovrum!
    så vackert med all snö som ni har!
    Ha en fin onsdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Här har vi inte alls lika mycket snö. Gillar det ju, men på något vis tycker jag att det snart skulle bli vår :-)
    Fint hus ni har! Jag älskar verkligen vitt, har det uteslutande i mitt hem, men som du skriver man kan ju komplettera med ngn färg!
    Ha en fortsatt ljuvlig dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Men åh vad fint du har det!!! Så snyggt! Alltså vad avis jag blir - fast inte på ett dåligt sätt alltså!

    Nu äntligen har vi också vintervitt ute i Nynäs! Jag skrev precis vintervitt haha! Lustigt eftersom det var temat - det visste jag inte!

    Ha en fin dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Du har det sååå fint o med snö ni har. Vi har bara lite puder på marken o det är jag såå nöjd med. Ha en mysig lillördag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. vitt är fint och något man aldrig tröttnar på! Vitt finns i så många toner och material också och blir härligt levande att mixa :-) Mysigt ni har det!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...