torsdag 5 februari 2015

Nu blev det äntligen av!

Landat hemma sedan en timme tillbaka...

Sjunkit ner i fåtöljen med en kopp thé. Vi har varit i Stockholm, jag och Mannen i mitt liv, och nu har han äntligen fått sin tatuering...

Inte helt oväntat blev det ett flygplan. Ett gammalt militärflygplan. Tatueringen är i svart/vitt i "fotostil". Så den ser faktiskt ut som på den här svart-vita bilden. Området runt den nygjorda tatueringen är lite rodnad så det är inte så snyggt att visa i färg, därav svart/vitt foto ;) 
Den blev verkligen ursnygg! Mannen i mitt liv är nöjd och killen som gjort den är verkligen säker på sin hand! Noggrann och riktigt duktig! (Men det tog sin tid... ;) Irritationen över studions strul med avbokade tider, har lagt sig ;) Kan säga att vi faktiskt blev väldigt välkomnade när vi kom. (Plus viss kompensation på pris) Skönt att det blev av denna gång.

Nu är det dags att krypa i säng snart. 
I morgon är det fredag.... 



Maria

4 kommentarer:

  1. Vad fin tatuering. Värt att vänta på verkligen. Skönt att det är helg snart eller hur. Jag ar en stängningsfredag fast det gör inte så mycket. Fint med hortensior. Har sneglat några dagar på en rosa.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Tänkte nästan att det var tatueringen som äntligen blivit av när jag läste din rubrik. Så kul:) Jättesnygg är den.
    Ha en underbar fredag vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Skönt att det blev av och med tatuerings historierna så är kompensations det minsta ;-)
    Fin var den

    trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Den blev jättefin! Det är inte en tatuering man ser överallt.. kul att få vara lite egen :)

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...