lördag 7 februari 2015

Idag bär det av på trevligheter

Löööördag!

Och inte vilken Lördag som helst. Jo, Mannen i mitt liv har kört Minstingen till stallet alldeles nyss. Precis som vanligt. Men när hon är hämtad igen här under förmiddagen så drar vi iväg på trevligheter jag och Mannen i mitt liv. En dag med lunch, fika, kanske shopping... Och en kväll med middag och "den lilla svarta". Wilma-klänningen från Yellow ferry, som jag gillar mycket men bara använt en gång...? Ja, det blir ju lätt så när man har några klänningar att välja på (Men det erkänner jag ju inte för Mannen i mitt liv, för då kanske det blir klänningsstopp för mig!!? ;) och det är kanske inte alltid man väljer den svarta ;) 

Dags för frukost och sen lite fix i badrummet! ;) 
Vad hittar ni på idag?


Maria

Uppdaterat: bilden är tagen i augusti, inte idag ;) 

9 kommentarer:

  1. Wow vad snygg du är. Inte ser jag några rynkor eller blekhet på dig inte. Här ska det tränas en stund sedan ska jag baka nyttigt matbröd, leta recept på middagsmat och en bastu ska det nog bli innan mellon och grönsaksdippet. Ha det så trevligt! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Snygg du är! Och den där klänningen är värd att användas mer. Ha en mysig dag och kväll. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Super snygga du och klänningen wow . Vad ska jag göra idag.... Hm ...börjar med att stiga upp sen vete sjutton jag ska se om mitt supersnygga projekt som jag håller på med blir klart och när den är det så ser du den på bloggen, ha en riktigt fin dag. Kra Monica

    SvaraRadera
  4. Låter som en finfin dag. Ha det bäst. Kram.

    SvaraRadera
  5. Vilken trevlig lördag och din outfit var jättesnygg.
    Här har man haft barnbarn på besök.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar lördag med lite egentid :)
    Och no no, man ska aldrig erkänna att man har för mycket kläder, då kan det bli jobbigt, haha.
    Super fin är du i din svarta klänning, hoppas ni får det riktigt mysigt.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Snygg tjej i snygg klänning! Hoppas ni fick en härlig utflykt du och mannen.
    Själv ligger jag nedbäddad i soffan döende i en mansförkylning.
    Men ikväll piggnar jag nog till för då vanka plankstek och mys vid TV:n med min älskling.
    Må så gott nu!

    SvaraRadera
  8. Härlig lördag! Här blir det träning och sedan stallhäng nästan hela eftermidagen! Och myskväll med familjen!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefin bild på dig!

    Ses vi i em hos Pernilla? Tyckte jag såg att du fått inbjudan dit. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...