tisdag 10 februari 2015

We decor life - Vardag

Veckans tema hos Decor Life är Vardag


Det är inte var dag som jag får blommor av Mannen i mitt liv. Men när jag får det på en vardag, en helt vanlig vardag, så är det de gångerna som gör mig mest glad. När jag verkligen blir så där riktigt överraskad, när det är helt oväntat. Det är då det betyder som mest. 
Som igår, en helt vanlig måndag så har han rosor med sig hem, när han kliver in genom dörren efter en lång dag på jobbet. Jag som också haft en lång dag på jobbet blir bubbligt glad inombords. Blommor på en helt vanlig vardag. Gillar! Det betyder verkligen mer än att få dem på "alla hjärtans dag" till exempel. I alla fall för mig ;) 
Att få blommor en vardag, det blir min tolkning på veckans tema i "We decor life-utmaningen". Egentligen så hade jag planerat något helt annat till temat, men helt plötsligt så var bilderna i kameran borta... Så kan det vara, en helt vanlig vardag ;)


För fler tolkningar, så tittar ni in här!


Maria

5 kommentarer:

  1. Han är omtänksam din man, så gulligt av honom. Jättevacker bukett. Jag håller med dig, hellre överraskas en vardag än på alla hjärtans dag:)
    Ha en fortsatt bra vecka
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Härlig vardags överraskning! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Guld värt!!! Lyxigt att ha en sån romantisk man ;)

    SvaraRadera
  4. Oj det har aldrig hänt här att jag fått blommor bara sådär. Får vara glad om jag får när jag fyller år. :)

    Försökte skriva hos dig för nån dag sen med det gick inte? Såg mysigt ut med er hotellnatt. Vi ska ta en i helgen. M ska få sina systrar på besök på skolan och vi tar in på hotell. Ska bli mysigt.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Men vad himla gulligt av din man!!! Önskar att jag kunde få blommor bara så där :) Lyckliga du!! Och wow vilken superfin jacka/kofta du visar i förra inlägget, alltså vad himla duktig du är!! Och så fin du är i koftan!!

    Många kramar aka

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...