torsdag 5 juni 2014

Nästan som en fredagkväll

Torsdagskväll, nästan som fredagskväll.

Jag, Mannen i mitt liv, Bubbel som jag glömt att jag beställt på bolaget, spabad och total avkoppling. Nästan som en fredagskväll!

Bubblet som jag hämtade ut tillsammans med ett par flaskor vitt från beställningssortimentet, föll mig väl i smaken. (Snygg flaska var det också) Ska genast beställa mera ;) 
Denna torsdagkväll är som en fredagskväll. Så underbart skönt med en extra ledig dag! Imorgon firar vi eller hur! Hemma hos oss firas inte bara Nationaldagen ;) 

Hittar ni på något speciellt på Nationaldagen?


Maria

6 kommentarer:

  1. Tjoho vad trevligt! Där sa du något - bubbel!! Har haft en flaska i kylen sen nyår, där kan den ju inte ligga och ruttna! Så Nationaldagen är väl värd att firas eller hur!

    Det blir lite jobb på morgonen sen träffa släkt!
    Ha en toppenbra Nationaldag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med lite extra ledigt :)

    Trevlig helg !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Underbart med en extra ledig dag, dessutom har jag ledig måndag!!! Och bubblet sparade jag till idag, självaste nationaldagen!!! Vad kan det vara mer denna dag...?
    En 6 junikram från Kate

    SvaraRadera
  4. Mysigt att tassa ut i badet med en flaska bubbel!

    Ha en fin dag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Man blir lite veckoblind ;-)
    Nä vi firar inte direkt! Jag ska ut på ett glas med tjejerna, det får räknas som firande att vi fick ihop en tid att ses!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Ja du livsnjutare där:) Klart man ska ta alla chanser man kan till att fira hihi. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...