fredag 13 juni 2014

Passion för skor!

Så länge jag kan minnas har jag haft en viss förkärlek för skor!

Minns till exempel min lycka över ett par ballerinaskor i rött och marinblått, som jag fick i 10:års åldern. Oooh vad jag tyckte att jag var vuxen i dem! Framför allt tyckte jag nog att jag var väldigt snygg om fötterna! ;) 



För att inte tala om de där lite guldiga skorna min mamma köpte till mig en gång. I Peter-panstil. Och det var faktiskt innan de där tre bröderna sjöng om sina gyllene skor! ;) 


Ja, skor har nog alltid varit min passion! Jag gillar att gå i skoaffärer, titta på alla skönheter och känna den angenäma läderdoften i näsan. 



Hos Deichmann hittar man förutom stövlar till dam, ett stort utbud av andra sorters skor! Alla möjliga varianter. Ballerina, pumps, sandaler, sandaletter, sneakers, seglarskor, stövletter, kängor... Klackar i högt, lågt, brett, stilett...  skor för herr, dam, tjej, kille, småbarn, fritid, fest, vardag... Kort sagt skor för alla för alla tillfällen. Och det allra bästa är nog att de också är prisvärda.

Det låga priset gör ju att man kan köpa flera! Eller huuur!? ;) 
(Där fick vi väl allt in en släng av "tjejmatte" ;)
Jag skulle kunna tänka mig att ha flera av dessa skor på bilderna, ja faktiskt så skulle det nog kunna finnas plats för dem allihop i min walk-in-closet ;) 
Alla bilderna från Deichmann

Visst är de väl snygga? De är från DEICHMANN och ni hittar dem HÄR!



Skulle ni kunna tänka er att gå runt i några av dessa i sommar?


Maria



I samarbete med Deichmann

5 kommentarer:

  1. Själv är jag en riktig skoaholic o har också " några" par i min garderob. Senast igår fick tre nya par flytta in, de börjar bli lite trångbodda nu.....Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Skor ja, har massor men ändå fattas det:) såg din kommentar hos Diana. klänningen den vita virkade har jag och den är stor i Storlek jag har S i den (har normalt M) men superfin är den! Kommer visa den någon dag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Woow vad många skönheter. Jag ska absolut kika in där. Kraam Pia

    SvaraRadera
  4. Skor kan man aldrig få för många av och ja jag skulle mer än gärna
    ha dom sköningarna på fötterna i sommar. Jätte fina :)

    Trevlig helg
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja ha minst två par skor till för att vara klädd för sommarens alla tillfällen:)
    Ha en mysig helg
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...