torsdag 19 juni 2014

Torsdagstema - Midsommar!

Årets mest romantiska helg...

...midsommar. Så klart.
Midsommarafton, en magisk dag. En dag då jag känner mig nyförälskad och lycklig. Löjligt glad och nöjd. Sommar och semestern är i antågande. Längtar efter lediga lata dagar och tid. Tid för att umgås, koppla av, fixa med det där som aldrig hinns med... 
Här hemma har vi inlett midsommarhelgen med en hel timmes spa-bad, jag och Mannen i mitt liv. Ja, en hel timme... fingrar och tår blev som russin under tiden vi delade tankar och reflektioner. Vi är ju så himla bra på det, att dela vardagen med varandra. Både viktiga och mindre viktiga saker avhandlas där i det 37 gradiga vattnet, tillsammans med ett glas bubbel, eller som idag till och med två... 
Resten av helgen ägnas traditionsenligt åt nära och kära med blomster, mat, dryck och umgänge. Precis som det ska vara! Och vill ni se fler tolkningar av temat Midsommar, så tittar ni så klart in till FABRIKEN :)

Glad midsommar till er alla!


Maria

12 kommentarer:

  1. Skule behöva ta ett bad i en timme, för jag behöver ansa mina fula fötter hi hi.
    Önskar dig en underbar midsommar.
    kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni har det du och mannen:) Vi har kommit fram till landet, det tog sin tid kan jag säga, vi var inte ensamma om att åka till Bohuskusten för att fira midsommar:)
    Önskar dig en skön midsommar
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig kväll!!
    Önskar dej också, en ljuvlig midsommar helg!! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Låter härligt. Trevlig midsommar önskar jag dig med.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  5. Vill bara kika in här hos dig och önska dig en jätte mysig midsommar :)

    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en riktigt fin Midsommar. Saknar Midsommsr firandet jätte mycket för det är min favorit helgdag.
    Vi läser också världs problem i vår hot tub, det är så himla mysigt.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  7. Härlig midsommarbild och skön avkoppling. Hoppas du får en mysig helg. Här städades det i går så jag vaknade upp till ett rent och härligt sommarhem. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Låter som den bästa starten på midsommar, önskar dig o familjen en lika mysig dag idag med. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Underbart!

    GLAD MIDSOMMAR önskas dig finaste Maria och din härliga familj o vänner.

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  10. Gud så mysigt. Gillar dalahästen. Glad midsommar!

    SvaraRadera
  11. Det låter helt underbart!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  12. Låter som ett perfekt midsommarfirande, om än att den blev väldigt kylig!
    Önskar Dig en härlig och skön söndag, vännen!
    kram Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...