söndag 29 juni 2014

Söndagsbilden - "Rep och brygga"

Söndag och semestern ligger framför


Har inte riktigt fattat att det är semester... att det är ledigt i dryga fem veckor. Kanske har det med vädret att göra? Ingen riktig sommarkänsla direkt ;) 


Fast egentligen är jag inte så "väderberoende", jag kan njuta av ledighet och känna att jag har tid att fixa och pyssla hemma. Mannen i mitt liv jobbar ytterligare två veckor och jag ska storstäda huset och lära mig datorprogrammet till min symaskin. Och så ska jag naturligtvis "bara vara"! ;) :) Kanske blir det en "brygglunch-dejt" på stora blå-gula varuhuset, tillsammans med Mannen i mitt liv en dag? ;) 

Söndagsbilden är i alla fall bryggbilder från sommarstället i Dalarna, och fler söndagsbilder hittar ni HÄR!



Maria

7 kommentarer:

  1. Härligt att "bara vara" och njuta av ledigheten!
    Ha en fortsatt mysig dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Nej nu är det ingen direkt semesterkänsla i vädret men lite skönt är det att ha några dagar att fixa löite på utan att känna stress för att man måste vara ute. Tar gärna en fika. vi åker på torsdag. tisdag skulle passa mig bäst. kan du en fm fika då? Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så otroligt fina bilder. Hoppas verkligen på lite sommarväder snart. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Fina bilder!!! Nä vad hände med sommaren??? Jag har också varit i Dalarna i helgen och där var det regn hela helgen. Men som du säger man får roa sig ändå :-).

    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder. Myyys! Ja man får roa sig ändå i detta kalla land. Nu ska jag ändå jobba ett tag så kanske det blir fint igen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Ha en riktigt trevlig semester. Det är härligt att bara vara och få tid att pyssla med allt skojigt som man gillar. Jag har gått med i en grupp på facebook "pyssel och skapande" oj va duktiga folk är och så mycket fint som människor pysslar med , jätteroligt att se och få nya ideer.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  7. Verklige inte någon semesterkänsla... Själv jobbar jag en vecka till så jag hoppas det vänder snart. Skönt med ledighet i alla fall. Fina bilder, kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...