torsdag 26 juni 2014

Torsdagstema: "En hylla - två olika uttryck"

Veckans tema handlar om hyllor, en hylla - två olika uttryck!



Just samma hylla är det inte, men ändå "samma sorts" hylla ;) En hylla inköpt på det stora blå-gula varuhuset, i två olika färger. Två olika uttryck ;) 



I hallen har vi en svart variant, med diverse inredningsdetaljer i vintage-stil.

En välkomnande skylt hänger på en av krokarna, tillsammans med en gammal nyckel. 

Detaljerna och den svarta färgen ger hyllan ett "kaxigt" uttryck.

I köket har vi en vit variant med "köksiga" saker ;) Matlagningsprodukter och redskap.



Lantliga burkar för kaffe och te gör stilen lite "snäll och lantlig" ;)

Detta var min tolkning av veckans tema, och fler tolkningar hittar ni hos FABRIKEN!


Maria

10 kommentarer:

  1. Fina hyllor och fin tolkning! Mer ombonat med hyllor med sina favoritsaker, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Fina hyllor, gillade den i köket skarpt :)

    Hoppas du har en härlig torsdag

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vad fina hyllor och vad snyggt du gjort på dem. Gillar skarpt dina fina burkar där i köket och basebollen i hallen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Tack för de fina inspirerande bilderna. ha en skön torsdag/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillade bilderna.
      Försökte lämna en hälsning hos dig, men det gick inte.
      Kram/Maria

      Radera
  5. Jättefint och kul att se samma hylla på 2 olika vis!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Fint med två likadana hyllor men ändå så olika!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Fina hyllor som pyntats med fina saker!

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Superbra tolkning av temat!

    Önskar dig en underbar helg Maria!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Den där hyllan skulle jag också kunna tänka mig, i båda varianterna. Så snygg och praktiskt. Men det är dina prylar som gör pricken över i... Den gamla stenkakan, jag undrar var jag har mina gamla (pappas gamla Duke-plattor)...
    ha en härlig helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...