torsdag 27 oktober 2011

Skärp dig!

Redan torsdag alltså! Dagarna bara "rinner iväg" eller "rullar på". Finns flera sätt att tala om att dagarna går ;) Har inte hunnit uppdaterat mig sedan i måndags... Fullt upp med både det ena och det andra.

Men nu kände jag för att göra ett litet inlägg ;)
Häromdagen, så pratade vi om smycken på jobbet, huruvida man kunde ha guld och silver ihop till exempel. Vilket jag tycker att det är helt okej, faktiskt ;) Det var inte enbart jag som tyckte det. Vi var också rätt överens om att silver var det vi använde mest.

För mig är det så att jag tycker att silver är vackrare än guld. Och då kom jag att tänka på Anna Örnbergs vackra ring "Skärp dig" som jag så gärna skulle vilja ha!

Bild:Anna Örnberg  ao silver

Visst är den tuff och snygg!?



5 kommentarer:

  1. Hej!
    Anv, bara guld förrut. Men sedan gjorde jag ett test..med guld och silver. Sedan dess..använder jag bara silver!!
    Tycker också att det är snyggare! Önskar dej en fortsatt mysig dag!
    Kram Annika

    PS..har saknat dej här i blogglandia..hihi

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygg, jag är också mer för silver men blandar gärna. kram

    SvaraRadera
  3. Suuuperfina smycken!! Gillar också Anna Örnbergs fina smycken jättemycket!! Skulle gärna köpa på mig en hel del av hennes design!! Jag använder också mest silver, gillar nog det bäst, men tar på det som passar bäst till kläderna för dagen!

    Stööööörsta kraaaaamen aka

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...