måndag 24 oktober 2011

Höstmys!

När hösten kommer så vill jag ha det lite mer ombonat runt mig. Lite murrigare färger. Tänk renfällar, rutiga filtar, älghorn, mörkt trä... lite lyxig jaktstuga eller sportstuga... ;) och så massor av ljus i olika former såklart!

Hemma hos mig får sofforna  byta till röda överdrag, andra filtar och kuddfodral kommer fram. Lite fler ljuslyktor m.m... Än har jag inte hunnit göra denna höst-makeover. Men till helgen börjar det nog bli dax.
Tills dess njuter jag lite av inspiration från nätet. ;)



Bilder: Lexington

Det är så mysigt med höstmörkret tycker jag!



7 kommentarer:

  1. Ja, Lexington, dom kan det där med att mysa till det efter säsong! Dom med, alltså!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gokväll!!
    Håller med dej om höstmörkret!!
    Visst vill man gosa in sig...och ha lite murrigare färger.
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Känner mig inte riktigt redo ännu, men det kommer nog! Snygga bilder.

    SvaraRadera
  4. Åh härligt och snyggt! Vad svårt det är att välja stil när det finns så mycket snyggt...
    ps nu är vårt hus uppe. kram

    SvaraRadera
  5. TÄNK ATT HA EN SÅDAN HÖSTSTUGA I FJÄLLEN:)!

    FINA BILDER.
    KRAM CC

    SvaraRadera
  6. Måste bara skriva en sak till dig som jag tänker.

    Jag såg att du skrivit en gullig kommentar hos mig idag. Och när jag såg den kommentaren så är det en bild på dig i en ruta.

    ÅÅÅÅ vad söt du är, tänkte jag! Ditt lockiga fina hår. Jag brukar kalla min lilla sessa för dockan. Men dig skulle jag också kunna kalla för dockan så söt du är!

    Ha en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...