måndag 10 oktober 2011

Final...

Igår , var verkligen en fullträff vad gäller dinner. Först och främst så var det nog kvällen som vi var piggast, och därmed mest på topp ;). Och restaurangen vi valde var den bästa.




Supergod mat och härlig atmosfär! Me like! :) Jag och tjejerna valde BBQ babyribs. Mums, säger jag bara!






En toppen finalkväll med andra ord! 


Idag är vi uppe i tid, för att först å främst äta frukost på det stället som vi åt de första frukostarna på. Sen ska vi ägna förmiddagen åt att shoppa. Skönt att göra det i tid, innan det blir fullt med folk i affärerna! 


Ett besök på H&M blir det för att be dem ta bort en larmknapp, på Minstingens tröja, som de missade i lördags. Vilken tur att hon hade tagit upp den ur påsen, så vi såg det innan vi kom hem. Är ju inte helt säker på att det är samma system hemma i Sverige på H&M ;)


Ikväll går flyget 19:15 lokal NY-time. Det är med kluvna känslor vi återvänder för att landa på svensk mark 13:30 lokal svensk tid imorgon, tisdag. En del av mig vill gärna vara kvar några dagar till. Men en del av mig, vill såklart komma hem till tvillingdöttrarna!!! 


Sista rapporten direkt från NY, för denna gång ;)


Maria

4 kommentarer:

  1. Önskar er en trevlig resa hem!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ingen sommarvärme här inte! Roligt att er resa var lyckad- förstår att du inte längtar hem 8annat än till döttrarna, förstås)!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättekul att få ha sett dina New York bilder, vi åker dit i januari kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...