torsdag 6 oktober 2011

Dagens NY!

Just nu ligger vi på hotellrummet och softar en stund, innan det är dags att ge sig iväg ut för att äta middag. Eller dinner, heter det väl ;) 


Bäst att passa på att blogga... imorse blev Mannen i mitt liv lite smått irriterad på att jag skulle blogga innan vi kunde ge oss iväg ut. Men det struntar jag i ;) Han tycker att det räcker med att vänta på att jag ska fixa i ordning mig... ;)


morse när vi begav oss ut för att leta upp något frukostställe, så måste vi definitivt passerat igenom blommorna och grönsakernas distrikt ;) 







Vi hittade ett bra frukostställe, där vi åt en ordentlig frukost så vi orkade med att strosa runt och utforska en liten del av Manhattan några timmar ;). 




Kändes givet att just jag skulle fota detta, va? ;)






Inne på det gigantiska Toy´s R´Us stötte vi på denna man, byggd av lego.
Inne på en annan leksaksaffär fanns dessa små godingar, som jag gärna skulle köpt med mig hem, om döttrarna vore yngre ;)




För gottegrisar, fanns en enorm godisavdelning, också!




En liten del av det vi gjort hittills idag.


Maria

4 kommentarer:

  1. Wow, vilket äventyr! Fina bilder! Är döttrarna lika förtjusta i NY som ni?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj,Oj, det känns nästan som om man var där. tack för bilderna och krama maken lite extra så han inte blir irriterad.

    SvaraRadera
  3. Härligt ser det ut! Bra att du nonchalerade maken lite:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!!!
    Jag är så glad att du fortsätter att blogga..hihi..
    Så att man får ta del av erat äventyr!!
    Ha en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...