torsdag 17 december 2015

Längtan

Barnbarnet!


Tack för alla fina gratulationer och fina ord om den söta lilla gossen! 

Tyvärr har vi inte kunnat hälsa på den nya lilla familjen än på BB. Tydligen är det besöksförbud på grund av att man tidigare i veckan fått in vattkoppor på avdelningen... Man kunde få ses utanför avdelningen men det var inget som vår dotter kunde klara av idag. (Hon blev akut snittad, och jag vet hur man känner sig efter det...)


Jag hoppas att vi kan träffa dem imorgon eller åtminstone i helgen. Tills vidare får jag stilla min längtan med att titta på bilderna som dottern skickat. Tittar om och om igen... 

Kan inte se mig mätt, liksom...



Maria

12 kommentarer:

  1. Ljuvligt, man blir aldeles varm om hjärtat. Kram

    SvaraRadera
  2. Men åh vilken sötnos!
    Gratulerar till mormor och morfar och till de nyblivna föräldrarna.
    Vilken härlig julklapp. Klart ni ska fira med bubbel.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Jag förstår, tror jag i alla fall. Klart att du måste längta halvt ihjäl dig. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Vilken liten sötnos, jag vet känslan det är underbart!
    Grattis till Er
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Sååå gosigt! Har aldrig blivit snittad så jag kan bara gissa hur man känner sig efter det!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Så söööt, den lille prinsen! Ja, man är inte så tuff som man kan tro efter en förlossning över huvud taget, så det kan nog vara vettigt att vänta till hemkomsten , och desto trevligare än att sitta i en korridor första mötet!
    Idag ska vi fira "mitt" första barnbarn som fyller 4, och jag som köpt längdskidor i paketet.... hmmmm.
    Önskar Dig / Er en underbar fredag, kram Kate

    SvaraRadera
  7. Naw, vad gosigt. Vilken sötnos! Stort grattis mormor! Kram Christina

    SvaraRadera
  8. Grattis <3 jag läste gårdagens inlägg nu och blev alldeles tårögd... förstår att du längtar att få träffa dom.. vilken liten goding! så fin! Förstår oron.. Hoppas att dom alla tre mår bra och njuter av den lille killen.
    Grattis igen <3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Nej meeeeeennnnnn.....
    Grattis... åhh va mysigt, härligt, underbart och allt o lite till!
    Stor kram kära vän!
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Stort grattis till den fina gossen :) SÅ söt. Förstår du längtar. Snart så :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...