lördag 5 december 2015

Lördagmorgon efter sex...

Men nog är det väl typiskt...


Typiskt att man vaknar kl 06:00 en lördagmorgon och efter det är det omöjligt att somna om! Jag och bästa kollegerna var på ett supertrevligt och gott julbord igår, och även om det inte alls blev sent för min del, så hade jag gärna kunnat sova liiiite längre. (Jag klev ju faktiskt upp 05:15 i fredags morse...) Jag höll precis på att somna om när klockan visade 07:15 och posten sms-påminde om ett paket att hämta ut... (Jag som trodde att det gällde den ljuvliga hemligheten!)

Strax därefter kom Minstingen och frågade om jag städat undan hennes blodsockermätare, så det var bara att hoppa upp och leta efter den ;) God morgon lördag! ;) Får väl försöka ta en eftermiddagslur innan vi ska på julbord med La Familia ikväll. (Annars är ett bad också rätt mediterande och avslappnande) Efter frukost och kaffe i uterummet så började jag pyssla lite kring Julklappen 

Det blir bara så superbra och ni som är nyfikna på vad det är, ser en ledtråd på bilden (Och ordet "julklappen", högre upp döljer en länk ;). Visar hela resultatet en annan gång...



Dags för lite lunch och hämta det där paketet som jag påmindes om imorse. Trevlig Decemberlördag till er alla!




Maria



5 kommentarer:

  1. Men maria tänkte jag först.. efter sex.. vad kul det är när man kan ha det lite trevligt med kollegor. Vi ska ha julmys nästa fredag... Spännande med dina hemligheter.. Förstår att du längtar. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Men åh, är det så nära nu med den ljuvliga hemlisen! Jag är så nyfiken på det andra som är påväg också. Har förstås mina misstankar.

    Så typiskt att vakna av ett sms från Posten av alla! Så där efter sex å allt... :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Blev lite fundersam när jag läste rubriken, ha, ha...... men att vakna sex på en helg är inte det man vill precis. Men ååååå vilken superfin julklapp, förstår att du vill pyssla med den hela dagen. Ha en fin advent vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Ja,man vaknar alltid tidigt när man inte vill eller behöver :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...