torsdag 3 december 2015

Julkänslan

Den är här nu! Julkänslan!


Jag gillar verkligen den här tiden från första advent fram till jul. Gillar att pynta med barr, ljus, kottar, julblommor...

Vi njuter av brasor på kvällarna, vi spelar julmusik och det tillsammans med vinterpyntet får i alla fall fart på min julkänsla!

Vi dricker glögg...

Och ikväll har vi tittat på första avsnittet av Jul med Ernst. Och ätit ansjovisfras till glöggen... Smaker av jul... Mmmm gillar... I helgen väntar två julbord till...  Och imorgon levereras Julklappen som jag och Mannen i mitt liv köpt till oss, tillsammans... 


Har ni också julkänslor?


Maria


4 kommentarer:

  1. Himmel vad mysigt det ser ut. Vi försöker nog mest mysa till det med ljus i veckorna. Jag har haft så långa arbetsdagar och när jag väl kommer hem är det middag och så mycket annat att pyssla med. Men Ernst hann jag med i alla fall. Förstås!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Saknar julkänslan lite iår, vet inte riktigt varför men ska försöka få till den i helgen. Hoppas ni får en härlig fredagskväll. kram Eva

    SvaraRadera
  3. Mysigt :)
    Jag har absolut julkänslan.... Som du så älskar jag tiden från advent och fram till jul, försöker mysa och njuta så mycket som möjligt!.
    Men du... va spännande, vad har ni köpt:)?
    Ha en mysig fredagskväll.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Visst är det som mysigast innan jul.
    Blir nyfiken på vad er julklapp kan innehålla.

    Må så gott.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...