tisdag 29 juli 2014

Tisdagsfika!

Tisdag kväll och gott fika! 
Även om man är på vift så måste det bli lite gott fika när det är tisdagkväll!

Mannen i mitt liv och jag har tagit de två yngsta döttrarna och dragit ut med husvagn.  Hundar, övriga ungar är lämnade hemma, med hundvakt. 

Själva är vi i Göteborg :)  husvagnen är inbackad på plats ( min ångest!) och markisen är utfälld. Allt i sin ordning. Nu blir det Morden i Midsomer och sedan kö (?) till duschen. Campinglivet;) 

Ha det gott! 

Maria 

7 kommentarer:

  1. Så mysigt! Vill ut och campa igen, fast nån tv har vi ju inte i tältet 😕. Hör av dig när du kommer hem, kanske tar maken med mig och inspekterar era fönsterluckor och dricker lite vin! 😊

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Ha det härligt, kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Å va härligt!
    Ha det så skönt nu!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  4. God morgon!
    Så mysigt att vara i Gbg...och såå mycket det finns att titta på och göra!
    Önskar dej en fortsatt härlig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Vah! kollar ni på TV? Då är det ingen riktig camping. ;-)
    Hoppas ni får en fin semester där nere i bästa stan.
    Så bra att ni kom in ordentligt på platsen. Det kan vara lite pilligt ibland. Vi brukar få greja lite innan vi får vår husbil på plats (en rejält stor amerikansk) och så ska den helst stå rakt. Så man slipper ramla ur sängen.
    I år får den stå i lagårn, men nästa år så måste jag få komma iväg och campa... med tv, dator, ...och egen dusch...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. haha, har aldrig campat faktiskt. Men ni lär ha vädret med er i allfall! Kramar Pernilla

    SvaraRadera
  7. Ser jättegott ut! Ja, jag skulle inte vilja backa med en husvagn!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...