lördag 12 juli 2014

Fyndtips i marin stil

New England, navy och marin stil
Att jag gillar New England och lite av den marina stilen är väl knappast någon nyhet? 

I alla fall inte för er som hängt med här ett tag. I fåtöljen ligger en hemsydd kudde i just den stilen, och på bordet ligger ett par andra detaljer som också för tankarna till hav och kust. 


Därför passade det bra att fota mina fynd där, som jag tänkte tipsa om idag! (Exponerade mig så stort igår, så idag måste jag vila, därför får ni inte se dem på  ;


En stickad tröja från Bondelid med ankare blev min för en ynka 50:lapp. Det kallar jag fynd! Två scarfs med stjärnor på blev mina för en annan 50:lapp. För båda. Snygga sommarfräscha plagg! 

Blev ni också sugen på dessa? Skynda fynda, titta in HÄR! Eller som jag gjorde, besökte den fysiska butiken. 


Maria

10 kommentarer:

  1. Jag älskar också den marina stilen och tack och lov bor jag på Västkusten och kan njuta av hav , salta vindar och klippor dagarna i ända. Jättefina fynd!

    SvaraRadera
  2. Jätte snyggt med den stilen
    Ha en fortsatt fin sommar
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hoppsan, halva priset! Jag betalade en hundring för en grå med stjärna. Har blivit favorit, och lika bra efter tvätt... Flera såna, det blir det.
    Kudden är ursnygg!!!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Det var ekskogar tröja och tokbilligt ju....ibland har man tur. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Stilen gillas av mig också:) Fina fynd du gjort. Och så snygg kudde du sytt! Tänk om man kunde sy en egen kudde:)
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Kul att kunna fynda! :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Oj vilka superfynd du gjort. men nu har du visat dig så nu vill vi ju se dig hela tiden.
    Kram helena

    SvaraRadera
  8. Fina fynd. Vad fint det blir med räcken/ staket.
    Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Det är mer New England hos dig än här ;) Och jättefint och bra priser. Superfynd!!

    Ha en fin fortsättning på helgen finaste du!

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Gjorde några fina fynd i den butiken förra sommaren. De används flitigt fortfarande! Fina fynd har du också gjort ser jag.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...