tisdag 28 januari 2014

Så blev det med mattan på plats!

Ni minns att jag beställde en ny matta, va?


Posten höll definitivt vad den lovat, och Ellos som jag beställde mattan ifrån, de är verkligen snabba med sina leveranser! (Förutsatt att grejerna finns i lager förstås!)

I torsdags kväll, när jag kom hem från mötet på jobbet, så hade ju resten av familjen städat och så hade de lagt på mattan. 

Det blev exakt så bra som jag hade sett det framför mig. Mönstret känns inte lika "oroligt" som den förra mattan (Jämför själva HÄR)

Den nya mattan har dessutom en lite "lugnare" grå-brun-beige färg. Och mönstret är ju så "klassiskt" snyggt. Mer stilrent än den förra mattan. Det låter som att jag är toknöjd va?! ;) 

I söndags passade jag på att byta ut vinterkuddarna mot lite blåa kuddar. Och lite annat piff på bordet. Jag har börjat klippa till tyger till att sy nya kuddar i mer brunt/blått. Det här kändes aningen för blekt, tyckte jag ;) 

Ha en riktigt fin tisdag!


Maria

12 kommentarer:

  1. Så snyggt tycker jag, harmoni :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Wow såååå himla fint tycker jag!! Verkligen en sober och stilren matta, klassisk design - me like! Du har verkligen all rätt att vara toknöjd :) Och snyggt pyntat för övrigt också i rummet.

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  3. Så snyggt!! Kanonfin matta. Fint och fräscht med kuddarna också. Men håller du redan på att sy nya:)? . Lyckliga du som kan:) Men jag tycker de som är är jättesnygga:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Mattan gjorde sig jätte bra där! Kul när det blir bra och man blir så nöjd.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Fin matta som passade perfekt! Genom dina fönster ser det ut som det är sommar hos dig!

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt! Bra färg! Den kan man matcha med precis vilken färg som helst. Kuddar, ja, det borde jag komma igång o fixa till också. Sovrummet behöver få lite nytt...Dags att leta tyger alltså...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  7. Väldigt fint!

    Tack för din hälsning :-)

    Kram N

    SvaraRadera
  8. Snyggt!!! Japp det låter verkligen som du är nöjd och det ska du verkligen vara!!
    Ha en fin dag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  9. Tycker du ska fortsätta vara toknöjd för det där blev ju jättefint! Bra pris också:)
    Ha en fin kväll.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Den blev jättesnygg!! :)
    Kram Kram

    SvaraRadera
  11. Supersnygg! Lagom mycket färg för mig ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  12. Jättesnyggt!! Och så skönt att det blev som du tänkt. Finns ju alltid lite oro när man beställer och inte fått sett och klämt på den live. Men super blev det!!
    Kram fredrika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...