fredag 3 januari 2014

Mysig dag i huvudstaden och ännu en klänning ;)

Idag har vi varit i huvudstaden och strosat runt. 


Provade en klänning som jag tittat mycket på under senhösten.  En brun sak med spets, olika mönstrade tyger och sammetstryck. Jag frågade Mannen i mitt liv om han tyckte den var värd att betala för, för att han skulle få några poäng på ett kreditkort? Han tyckte tydligen det för nu är den min! ;)

Annars blev det inget mer handlat, men ett besök i favoritbutiken Newport inne på NK blev det. Tur ingen kunde höra alla mina trånande suckar som jag hade i tanken ;) Skulle lätt kunna tänka mig att ha allt, precis allt det där snygga här hemma! (Det är väl kanske prislapparna som begränsar något ;) Bara tokgillar stilen!!!
Vi lunchade på Friday´s men någon bild på mitt sällskap (Minstingen, Mellantjejen och Mannen i mitt liv) fick jag inte ta ;) Maten var i alla fall topp! (Kunde ju tagit en bild på den, förstås ;) Jag undrade lite försynt om vi kunde ta ett till varv inne på Newport efter maten, men det var ingen som nappade på det??? ;) Istället gick vi till den tjusiga Moodgallerian en sväng innan vi drog oss tillbaka till bilen. Ännu en mysig "jullovsdag" :) 

Thank god it´s friday ;) I kväll blir det nog ännu en film ;) Vad har ni hittat på idag? 


Maria


9 kommentarer:

  1. Snygg klänning!! Mysigt ni har det. Jag börjar tappa helt vad det är för dagar, helg och vardag flyter samman:).
    I dag har vi skruvat ikea förvaring:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det var en riktigt snygg klänning, den gillar jag :-)
    Moodgallerian är fin tycker jag, en av få centrum som är njutbart.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Härlig dag i storstaden då, snygg klänning!
    Fina ljuslyktor och tack för filmtips, det behövs nu... Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Härlig dag ni haft. Ja du har några klänningar att välja på, den är var riktigt snygg, en Mariaklänning. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken snygg klänning!! Den vill jag gärna se bloggerskan i, snääälla :)

    Många lördagskramizar aka

    SvaraRadera
  6. Mysigt att flanera runt i city! Förstår att du är nöjd med ditt shoppingkap! jättefin! För oss blev det hemmafix igår och bowling och utemiddag med kompisar på kvällen!

    Ha en fortsatt fin helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Helt fantastiskt snygg klänning! Får vi se den på? Shopping är aaaaldrig fel, även om det inte kommer så mycket med hem...
    ha en fin helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  8. Vad härligt att spendera dagen i huvudstaden. Det ser ut som en riktigt snygging till klänning. Ha en bra dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Fin klänning! Får vi se den på också? I dag är det lördag och vi har latat oss, bakat kanelbullar, handlat skolskor enligt uniformsreglerna, svarta sådana till vår minsting och lite annat smått & gott när vi ändå var i shoppingcentrat. Nu sitter jag och försöker titta på Fröken Frimans på svt via datorn och det bara snurrar och buffrar så man får inget direkt sammanhang. Trist för jag gillar det jag kan se. Ibland funkar det jättebra men just nu har det varit dåligt länge. Mest är det tjejerna mina som kollar barnprogram på svenska för det ar bra för deras språkutveckling, de lär sig ju svenska där med. Men nu tror jag att jag ger upp och går och sussar I stället.
    God fortsättning Maria!
    Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...