fredag 31 januari 2014

Happy Friday!

Happy Friday!

Fredagsfeeling, fredagsmys, fredagskänsla... Ja, ni fattar!

Kanske är det faktiskt veckans bästa dag?! Sluttampen på arbetsveckan, uppladdning för helgen. Hela helgen ligger framför. Skön känsla det där! 
Här hemma skalas det potatis och samtalas med ungdomarna om livets stora frågor, samtidigt. Gillar de där stunderna med förtroliga samtal, att känna att man har döttrarnas förtroende. Viktigt! 
Samtidigt fixar vi brasa och lyssnar på musik, tänder ljus och en skön harmoni infinner sig. Mannen i mitt liv kliver in genom dörren, och alla som ska vara samlade, är det. Gemenskap! Bland det bästa jag vet, att vara tillsammans. 

Hoppas ni njuter er fredag lika mycket som jag!


Maria

7 kommentarer:

  1. Det är det bästa jag vet också, att vara tillsammans. Mysigt ni har det.
    Jag njuter fredag med soffmys och ett glas vitt:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig fredags kväll!! Mys, njut och ha det gott!! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Precis som en fredagkväll ska vara. Våran grabb är hemma denna helgen, vi njuter och myser för fullt.
    Ha det gott.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Det är så det ska vara, riktigt fredagsmys med alla samlade. Härligt. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Fredagsfeeling på bästa möjliga sätt med familjen samlade! Och visst är fredagen veckans bästa dag!
    Stora kramen till Dig från Kate

    SvaraRadera
  6. mysigt det låter!! jag är på väg till småland på dop nu ja:) mysigt det med , ihop med familjen. kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Så mysigt med de där stunderna med ungarna. När man känner att man är med i matchen, typ.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...