torsdag 9 januari 2014

Spegel-fynd!

Se min nya spegel!


Idag visslade det till i mobilen. Sms från posten. Min spegel fanns att hämta!  Jippi! =)


Jag har köpt den från Jotex, och den kostade endast 369:- (Fast jag hade 100:- rabatt, så jag betalade endast 269:-) Ett fynd om ni frågar mig! För den är verkligen snygg! Okej, den är inte i äkta skinn utan något slags fuskskinn. (Läs plastmaterial ;) Men så kostar den som sagt inte som en utlandsresa heller ;)
(Och inte tror jag att jag ser sämre ut, när jag tittar i spegelglaset heller ;

Snygga detaljer "a´la skärp". Stort gilla på det! 

Spegeln hänger ovanför det söta lilla månbordet, som någon gång i tiden tillhört en dam titulerad "Faster Edit". 

Nu ska jag slö-titta lite på "Sveriges mästerkock". Tittar ni på det?


Maria

17 kommentarer:

  1. Absolut, tittar jag på det. Förstod att det var den spegeln du köpt. Så fräck och lättplacerad. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    men wooow ja det kallar jag fynd! Den är verkligen jätte fin!
    Jag slötittar också..;)
    kraaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Undra vart jag skulle kunna ha en så'n här hemma:).
    Japp, mästerkocken är på.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Den är så fin, har sett flera idag på insta som fått hem eller beställt den! Så en kommer vara en succé bland alla bloggerskor tror jag:) Yes, nu har jag sett mästerkocken, tycker det är så bra! Tack för kommentaren om min lilla sötnos som börjar bli så stor. Vill inte tänka på att vips så kommer hon vara som dina tjejer och jag undrar vart tiden tog vägen..! Hua för den:) Kramar fredrika

    SvaraRadera
  5. Men villket kap...spegeln är supersnygg o passar perfekt där över faster Edits bord. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Det måste varit mass leverans idag för min kom på posten idag med och pryder nu väggen och (instagram)!
    Jag tycker att den är jättefin :-) och priset var ju kanon!
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Superfynd ! Det gillar vi:-) oh, mästerkocken är bästa programmet! Kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Snyggelisnygg!! Gillar de där runda speglarna med skärp! Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Du jag blev superglad när jag fick min spegel också! jag säger bara vilket fynd. Varför slänga ner 10 tusen på en liknande när man kan få den för ett par hundra.
    Jag är nöjd och det blev jättefint hos dig också.
    Kram helena

    SvaraRadera
  10. Jättefin spegel! Har oxå kollat på den och ser att den gillas av många ;)
    Tack för dina filmtips, har sett några filmer nu när jag varit hemma o vi verkar ha samma smak :) kram Suss

    SvaraRadera
  11. Fin spegel, och så snyggt med "skärpet" runt!
    Ha en härlig dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  12. Jag hämtade min sådan spegel på posten idag och tyvärr så fick jag ett riktigt skitexemplar. Bandet som det hänger i var alldeles buckligt och en tunn plastremsa hängde ned en bit på glaset. Så det blev retur på den.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. Kul coh lite annorlunda spegel. Passa fint där ihop med faster Edits bord. Nu är det fredagkväll och jag sitter här, ute och det är varmt och mysigt. Vi har inte haft så mycket av det. Hittade ettjättegott rosevin som jag pimplar på, "det är som saft". ;-)
    Tack för tipset om hur man har ihjäl en julstjärna! Men jag är rätt slarvig med dem och de överlever alltid. I Sverige brukade de växa och bli stora gröna buskar I mitt fönster. Men om de får stå ute I några dagar nu och det är varmr tror jag det finns en chans att jag lyckas. Aterkommer med bildbevis I så fall.
    Njut ert kvällsbad och hoppas det inte snöar på er under tiden.
    Trevlig helg min vän!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  14. Fin! Vilket fynd! Att det kan vara så kul att hämta ut paket, varje gång!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Jättefin spegel! Måste vara ett fynd!/Susanne

    SvaraRadera
  16. åh nej, detta börjar ju bli pinsamt. Såg precis på ännu en blogg att hon hade köpt den.... haha, verkar som jag snott idén ju... superfin i verkligheten! Blev ännu mer sugen på en själv nu :)

    kram!!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...