onsdag 22 januari 2014

Happy! (Och "Happy lights")

Happy - Lycklig!

Lycklig, eller kanske mer väldigt glad!? Ja, det är vad jag blir av alla era fina snälla hälsningar som ni lämnar, när ni kikar in här! =) 

Jo, men man kan nog säga att jag är lycklig. Alla fina kommentarer ni lämnar angående vårt hus, vårt hem till exempel, det gör mig lycklig! Vi har ju ritat och till väldigt stor del byggt vårt hus själva, jag och Mannen i mitt liv. Med lite hjälp av familj och hantverkare, förstås. Men mycket tid och arbete har vi lagt ner själva. Ni som hängt med här ett tag, känner ju till "resan" ;)

När ni lämnar era fina ord, så betyder det så mycket för mig! All tid som vi lagt ner på själva byggandet och inredandet, era fina ord blir som ett slags kvitto! Ja, det gör mig lycklig, barnsligt lycklig ;) Materiellt, jag vet. Men det finns så mycket annat också som gör mig lycklig! Min familj, mina nära och kära, solen som lyser denna Januaridag, efter några gråa dagar med soffliggande ;) Lycklig också att jag känner mig piggare nu, och att Mannen i mitt liv kom hem och gjorde mig sällskap över en lunch. Hämtsallad, från godaste salladsbaren "i stada". 


Lycklig - Happy! Och Happy lights... ;)  Har ju inte visat er min fina ljusslinga "Happy lights". Jag beställde den i höstas, från den här web-butiken. Tyvärr så var ljusslingan glapp och blinkade, men jag fick en ny, utan problem. Bra service där! Gillas! Att sedan en lampa redan slocknat på den, nja...det gillas ju inte förstås ;) Tyvärr är jag väl inte helt nöjd med kvalitén. Trodde nog att den skulle vara bättre? Hur har ni andra upplevt kvalitén, ni som har dessa ljusslingor? 



Att jag sedan inte tyckte att den var "perfekt" där på hyllan så som jag hade sett det framför mig... Ja, det hör ju inte till saken ;) Kanske just därför jag inte visat er den, tidigare? ;) 

Be Happy! =) 



Maria


7 kommentarer:

  1. Blir helt happy bara av att läsa ditt inlägg ju :))
    Njä, ingen bra erfarenhet av slingorna faktiskt, men dom är fina så länge dom lyser.. Försök byta lampan som slocknat direkt, när ett par tre stycken slocknat blir det för mycket för slingan och alla slocknar :/ mitt tips..

    Vinterfrost är mitt egna påhitt :) Tyckte det passade bättre på vintern, för det är nästan bara då jag köper den blomman, och alltid vit som frost.

    Ha en fin onsdag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt med lycka! Jag har ju sneekvarianten från Rusta och den lyser så perfekt, inget problem alls. Inte i dina färger men ändå. Jag är nöjd. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den är fin där på hyllan! Synd på kvalitén, jag har velat ha en men inte köpt ännu.
    Jag jobbar på träningssärskolan. Barn från 1:an - 9:an, flerfunktionshindrade med grav utvecklingsstörning.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt att få fina kommentarer om nåt som jobbat hårt med och som ligger en varm om hjärtat.
    Fina ljusslinga, så trist att det inte var nån bra kvalitet.
    Tack för din hälsning på min nya blogg.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. VIlket sprudlande och glatt inlägg. Blir happy av att läsa!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. God förmiddag!
    Visst har ni ett fint hem! Förstår att det är så kul att få kommentarer..och visst det blir ju ett kvitto på, att ni lyckats!
    Har förstått att du varit eller är sjuk. Så jag skickar en stor Kram och ett Krya på dej!!!/Annika

    SvaraRadera
  7. Här är jag igen! Det har varit mycket senaste veckorna och jag har verkligen läst bloggar sporadiskt och nu sitter jag här och njuter och skrollar ner och så hittade jag detta som jag inte såg när jag kika in en stund tidigare. Vilka fina bollar/lampor tänkte jag och tog mig en titt igen hos dig. Synd att de inte verkar vara lika bra som de ser ut. Blev sugen att införskaffa något liknande.
    Visst är det kul med blogg och alla fina kommentarer man får. Det är som du säger man blir verkligen Happy!
    Happy helg igen på dig min kära bloggvän!
    Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...