onsdag 29 januari 2014

Säsongens bästa fynd?

Hallå Onsdag!





Redan onsdag, veckorna går så fort. Januari snart slut! Så här i slutet av Januari kan man verkligen göra fynd, hörrni! Vad sägs om min väska, till exempel?! Äkta skinn, med mockadetaljer från MQ (shop online) med ett ordinarie pris på 1199Kr. Den blev min för enbart 323Kr! Det var nog mitt absolut bästa fynd denna säsong! Riktigt nöjd med den väskan, som kommer hänga med länge! 

Har ni gjort något riktigt bra fynd som ni är så där extra nöjda med?


Maria




17 kommentarer:

  1. Jättesnygg!! Roligt att göra fynd! Jag letar efter en väska, något mindre, men har inte hittat någon. Köpte en i höstas som jag fick reklamera.
    Mitt fynd är en tröja från Hunky Dory.
    Kram från Maria, där det snöar och blåser och som ska åka moped till jobbet:)

    SvaraRadera
  2. Supersnygg och superfynd och snygg bloggerska! Japp, månadens fynd var nog min jacka från 8848. Ordinarie pris 1699:- och nedsatt till 599 :-!
    Fynd/ doftips till Dig hos mig som har (de yngre)döttrar hemma....!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Jättefin. Det gäller att passa på när det är så billigt. Ha en fin onsdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Fynd har jag gjort många mend et här riktiga kapet väntar jag fortfarande på. Ha en fortsatt bra dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Snygg! Härligt med fynd :-) På minner lite om en MK väska.

    Kram N

    SvaraRadera
  6. Ja, det kallar jag fynd! Själv nätshoppade jag loss på lite nytt till garderoben!

    SvaraRadera
  7. Japp, helt klart ett fynd! Förstår att du är glad :-) Jag har också fyndat en del på rea... mest glad blev jag för klänningarna som jag ofta har svårt att hitta i min modell som jag vill ha. När jag hittar dem och de dessutom är på rea kan man ju inte bli annat än glad :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Oj, ja det kan man kalla fynd! Härligt!

    SvaraRadera
  9. Ett verkligt fynd. Snygg är du på bilden. Lite reaplagg har det blivit men inga större fynd som jag kan komma på just nu.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  10. Super snygg väska, ett riktigt fynd... förstår att du är nöjd.
    Birgitta

    SvaraRadera
  11. Vilket toppenfynd! Snygg väska som passar snygga tjejen!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  12. Den kommer du ha mycket glädje av. Så snygg och tidlös. Rätt till det mesta. Jag har något liknande och det är den väska jag använt mest och inte skulle vilja vara utan.

    SvaraRadera
  13. Hej hej!
    Men å vilken fin väska! den skulle jag lätt också kunna svänga runt med..;)
    men du så snygg mattan var!! Å kuddarna med.. trots att du ska sy nya.. åå jag måste också ta mig i krage o böja sy...jag gör ju aldrig det.
    Ha det gott!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  14. Väskan är ju jätte snygg, verkligen.
    Jag älskar väskor, skulle kunna ha hur många som helst.
    Kul att byta då och då.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  15. Fint fynd, älskar att fynda :) kram Diana

    SvaraRadera
  16. snygg väska du fyndat
    kram Linda

    SvaraRadera
  17. Snygg väska, och vilket fynd. Jag missar ofta dom där fynden för att jag dras till dom nyinkomna sakerna istället. Tack för tipset på den snygga mattan. Kram Anita

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...